• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Jak poprawić umiejętności pracy w zespole

Object Storage Arubacloud
+1 głos
371 wizyt
pytanie zadane 23 września 2022 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez kamil Danielski Użytkownik (540 p.)
Ostatnio podczas rozmowy rekrutacyjnej na react/php/node wyszło, że super ze szybko programuje i robię taski w kilka dni co inni robią w miesiąc.. ale... nie mam doświadczenia pracy w zespole.

Macie pomysł jak mogę to nadrobić?

Czy wystarczy, że zrobię kurs na Scrum Mastera?

Czy może są jakieś projekty Open-source, gdzie mogę dołączyć, żeby być tym "team Playerem"?

3 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 23 września 2022 przez imklau Nałogowiec (42,090 p.)
Ja np ostatnio zebrałam grupę początkujących i robimy wspólnie projekt po godzinach pracy, co jest super opcją na poznanie jak wygląda współpraca w zespole (mamy 10 osób akurat i lecimy zgodnie ze Scrumem nawet).

A piszę o tym dlatego, że jest dużo grup na facebooku dotyczących programowania i mając jakiś pomysł na aplikację można śmiało zebrać się w kilka osób i tworzyć coś wspólnie:) Ja akurat skorzystałam z jednej takiej grupy, napisałam post i odzew był naprawdę spory.

Może znaleźć się wtedy nawet początkujący designer, który przygotuje jakieś designy, czy ktoś w rodzaju PMa czy Scrum Mastera, który też chciałby móc skorzystać z opcji pracy w zespole przed rozpoczęciem prawdziwej pracy:)
komentarz 23 września 2022 przez KonTar Początkujący (440 p.)

O! A co to za projekt i czego dotyczy? I w jakiej technologii piszecie?smiley

1
komentarz 24 września 2022 przez imklau Nałogowiec (42,090 p.)
Projekt dla fundacji pomagającej zwierzakom, korzystamy z Reacta, Storybooka i Next.js
+1 głos
odpowiedź 23 września 2022 przez Wiciorny Ekspert (269,710 p.)

mam doświadczenia pracy w zespole.