• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Projekt - Eurobusiness

VPS Starter Arubacloud
+4 głosów
197 wizyt
pytanie zadane 19 sierpnia 2022 w Nasze projekty przez Whiskey_Taster Pasjonat (15,610 p.)

Cześć! 

Jest to mój pierwszy większy projekt, na który poświęciłem ostatni miesiąc. Projekt jest tytułową grą - Eurobusiness, którą niektórzy z Was na pewno kojarzą. Jeśli jednak ktoś jej nie kojarzy, to na pewno kojarzy grę Monopoly, na której to twórcy Eurobuisness się wzorowali. 

Oprócz samej gry do wglądu daję również kod źródłowy, choć nie ma on żadnej dokumentacji czy komentarzy - z wyjątkiem kilku miejsc - stąd może być czasem niejasne, czemu tak, a nie inaczej. Niemniej, zachęcam do oglądania. Chętnie też przyjmę każde uwagi na temat kodu, bo jestem samoukiem. Stąd też wszystko to, co napisałem, jest efektem wielu godzin przeglądania dokumentacji i poszukiwań odpowiedzi na nurtujące mnie pytania. 

Przechodząc do samej gry - wystarczy wejść na mojego GitHuba, wybrać tytułowe repozytorium, następnie przejść do branches i prawie gotowe. Sam kod znajduje się w main, zaś sama gra i jej pliki (spakowane do exe) znajdują się w game. Wystarczy pobrać i odpalić desktop.exe

Co do samej gry - jest to pierwsza wersja gry, stąd też brakuje niektórych funkcjonalności, takich jak:

  • zakup domów,
  • zakup hoteli,
  • otworzenie menu podczas gry, 
  • brak tabeli wyników, 
  • brak instrukcji (:D), 
  • brak warunków wygranej, 
  • brak warunków przegranej, 
  • brak wyjścia z gry innego niż ALT + F4, 
  • brak wyświetlania wyrzuconych oczek, 
  • brak pobytu w więzieniu. 

I pewnie wiele, wiele więcej. Niemniej, cała reszta wydaje się dosyć intuicyjna. Polami zarządzamy po prostu klikając w nie (są kolorowane w zależności od wybranego koloru).