• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed Problem z CV

Object Storage Arubacloud
0 głosów
469 wizyt
pytanie zadane 25 lipca 2022 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez martinez369 Początkujący (460 p.)
zamknięte 2 sierpnia 2022 przez martinez369

Cześć mam problem z Moim CV otóż składam swoje CV na stanowisko programisty w Javie od wielu miesięcy wysyłam do różnych firm swoje CV i nie dostaje odpowiedzi od tych że firm składałem swoją aplikacje przez pracuj.pl jednynie jakie informacje dostaje to że aplikacja jest otwarta a składam CV już ładne pare miesięcy pierwsze CV wysłałem w marcu powiedzcie mi co jest źle w moim CV i co należy jeszcze poprawić jestem studentem na 3 roku studiów informatycznych moje doświadczenie z programowaniem dotyczy tylko zadań uczelnianych i chciałbym wiedzieć co jeszcze należy dopisać do swojego CV tak żeby pracodawca moje CV uwzględnił 

komentarz zamknięcia: Otrzymałem najlepszą odpowiedź

3 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 25 lipca 2022 przez Wiciorny Ekspert (269,710 p.)
wybrane 26 lipca 2022 przez martinez369
 
Najlepsza

Wybacz ale powiem wprost: twoje CV jest totalnie bez użyteczne, niczym się nie wyróżnia na tle tysięcy innych.
Przede wszystkim, umiejętności są po prostu wylistowane bez jakoś uwzględnienia czegokolwiek, opisu siebie...  takjakbyś wypisał to co przeczytałeś gdzieś kiedys.

Przede wszystkim:

  • - jest napisane w języku polskim
  • zainteresowania sa wyżej niż np linki do repozytorium...
  • twoje repozytorium nie ma niczego, nie ma nawet 1 projektu warte uwagi, powinieneś tworzyć jakieś projekty, już które są np wrzucone na serwer, które można zobaczyć, jakaś strona etc. 
  • ludzie aplikujący na Juniorów często mają już nie jedną aplikacje działającą i wdrożoną na serwer więc to podstawa