• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Studia podyplomowe - czy waszym zdaniem warto.

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
788 wizyt
pytanie zadane 11 maja 2022 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez ernest Nowicjusz (120 p.)
Cześć wszystkim,

Był podobny temat, ale odpowiedzi ze 2, może uda mi się od kogoś coś więcej wyciągnąć - np. jakieś przykłady z życia. ;)

Mam 31 lat i 7 lat pracuję w branży budowlanej na stanowisku kierowniczym. Dość szybko awansowałem, bo mega się przykładam do pracy, ale jestem całkowicie wypalony zawodowo. Drogi awansu i rozwoju są zamknięte - firma rodzinna. Kultura pracy jest straszna. Alkohol, narkotyki, użeranie się z patologią przy bierności przełożonych. ;) Praca ta nie sprawia mi satysfakcji .

Podjąłem decyzję o zmianie branży na programowanie. Docelowo front end developer. Poświęcam temu każdą chwilę i sprawia to, że czuje się jak nowonarodzony ucząc się nowych rzeczy.

Do brzegu: skończyłem studia I stopnia zarządzanie rozwojem przedsiębiorstwa.

I pytanie: Czy warto zrobić roczne lub dwuletnie studia podyplomowe z programowania ? Czy nauczę się czegoś więcej niż z kursów ? Czy pomoże ten fakt przy rekrutacji ?

2 odpowiedzi

+3 głosów
odpowiedź 11 maja 2022 przez manjaro Nałogowiec (37,390 p.)
edycja 11 maja 2022 przez manjaro
Absolutnie nic się nie nauczysz, szczególnie na podyplomówce. Zdobędziesz tylko wpis do CV.

EDIT:

Czuję się zobowiązany uściślić moją wypowiedź. W tej konkretnej sytuacji studia nie pomogą Ci zdobyć wiedzy aby zmienić branżę. Jednakże nie jestem przeciwnikiem studiowania, a wręcz odwrotnie, sam studiowałem dwa kierunki techniczne. Studia na pewno są potrzebne w rozwoju osobowości, dają szerszą perspektywę, otwierają różne możliwości, uczą wielu doświadczeń. Myślę że programista bez inżyniera jest taki trochę niekompletny.
komentarz 11 maja 2022 przez Wiciorny Ekspert (269,120 p.)