• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Kompilator nie reaguje na pierwszy getline

Object Storage Arubacloud
0 głosów
147 wizyt
pytanie zadane 9 kwietnia 2022 w C i C++ przez AlfaWolfPL Nowicjusz (120 p.)
Witam. Jestem nowy w programowaniu ale mam pewien kłopot z kompilatorem języka c++. Kompilator nie reaguje na pierwszy wpisany getline. Ale następne się wykonują nawet ten który się nie wykonuje skopiowany jeden pod drugim. Jeżeli macie jakieś pomysły dlaczego tak się dzieje byłbym wdzięczny. Kompilator nie podaje żadnych błędów. Problem pojawia się w linii 507. https://pastebin.com/KrCrtr90

P.S. program jest jeszcze nie dokończone ale wstępnie działa.

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 10 kwietnia 2022 przez j23 Mędrzec (194,920 p.)

Zgaduję, że gdzie przed problematycznym getline używasz operatora >> do czytania liczby, i dlatego "kompilator nie reaguje na pierwszy wpisany getline".

Zrób tak:

getline(cin >> ws, l1);

 

PS. dlaczego ten kod wygląda, jakby był pisany w C z klasami?

komentarz 12 kwietnia 2022 przez AlfaWolfPL Nowicjusz (120 p.)
Dziękuję za pomoc wszystko sprawdziłem i działa. A co do pytania dlaczego ten kod wygląda jak c z klasami. Odpowiedź nie jest zbyt ciekawa a mianowicie adiunkt powiedział że mamy (my jako grupa na laboratoriach) napisać program który sami wymyślimy ale na początek w c++ na strukturze a następnie już odpowiednio pracujący program przemienić na klasy. Program ma być jako zaliczenie semestru. Chyba że nie zrozumiałem pytania to proszę o sprecyzowanie go jeżeli to nie kłopot. Jeszcze raz dziękuję każdemu kto postarał się pomóc mi w tym problemie.

Podobne pytania

0 głosów
2 odpowiedzi 487 wizyt
0 głosów
2 odpowiedzi 217 wizyt
+1 głos
2 odpowiedzi 184 wizyt

92,551 zapytań

141,399 odpowiedzi

319,529 komentarzy

61,937 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk