• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Sytuacja na świecie: prośba do programistów i was!

Object Storage Arubacloud
+9 głosów
463 wizyt
pytanie zadane 25 lutego 2022 w Offtop przez Wiciorny Ekspert (269,710 p.)
edycja 25 lutego 2022 przez Wiciorny

Hej, nie jestem politykiem, nie jestem osobą, co zna się na takich sprawach, ale od lat jestem programistą, pracowałem również w rzeczach związanych z security IT i akurat na tym się znam dobrze. 

Jeśli widzicie propagandę związaną z szerzeniem "fake-owej" treści, czy mobbingiem, czy potencjalnie szkodliwymi linkami, manipulacjami zdjęć, grafik, treści i stron w takim zakresie - to blokujcie, zgłaszajcie.

Wymiar wojny też teraz jest inny: bardzo dużo sprowadza się do social-media, stron, publikacji i ludzie nie mający pojęcia jak łatwo tym manipulować, bardzo temu ulegają przez co już wczoraj mieliśmy sytuacje wykupywania benzyny na stacjach. 

Apel do was, dzielcie się wiedzą w tym zakresie! Zgłaszajcie podejrzane linki, konta, wszelkie potencjalne ataki, gdyż nasi bliscy jak i potem my możemy na tym ucierpieć, mam też na myśli włamania na konta, kradzieże itd. W tym okresie ludzie są też mniej uważni, więc po prostu pomóżcie w ten sposób.
Możemy się przyczynić lepiej do nie propagowania fałszywych treści i ulegania temu, co było dwa lata temu - z wiecie jaką pandemią, otwórzcie myślenie tym, co nie mają 

Ergo- jest to lepsze niż wystawienie flagi, mam nadzieje- że ten post nie złamie regulaminu. 
Pozdrawiam 

1
komentarz 25 lutego 2022 przez reaktywny Nałogowiec (40,990 p.)

co było dwa lata temu - z wiecie jaką pandemią, otwórzcie myślenie tym, co nie mają 

 

Polecam magazyn "Do Rzeczy" - Ostatni numer - "COVID-19: Jak nas oszukano" :)

https://tygodnik.dorzeczy.pl/

 

 

2
komentarz 25 lutego 2022 przez Wiciorny Ekspert (269,710 p.)