• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Szkoła średnia, programowanie, polecenie

Object Storage Arubacloud
+2 głosów
476 wizyt
pytanie zadane 19 lutego 2022 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Bartusio445 Początkujący (290 p.)
Witam.

Jestem już w 7 klasie i rodzice zamęczają mnie pytaniem GDZIE IDZIESZ DO SZKOŁY.

Chciałbym pójść oczywiście do szkoły programistycznej czy jakoś tak.

Otóż moje pytanie brzmi: czy osiągnę coś poprzez samo technikum, a następnie robiąc jakieś kursy z internetu czy może zdecydować się na liceum ?

Od razu mówię, że ja wolę do technikum z racji, że nie ma u mnie w pobliżu liceum programistycznego.

Pozdrawiam i sory jak się gdzieś wygłupiłem, bo nie znam się na tematach szkół średnich.

3 odpowiedzi

+7 głosów
odpowiedź 19 lutego 2022 przez Wiciorny Ekspert (270,110 p.)
Osiągniesz coś, lub inaczej osiągniesz to co CHCESZ. Jeśli będziesz na to pracował, sam .. jako TY i rozwijał się w tym co chcesz robić, niezależnie od szkoły i jej rodzaju - to jest naprawdę marginalne i nieistotne. Jednak jeśli mam coś polecić, to w liceum na pewno więcej będzie się wymagało tego co nie jest związane z informatyką, przez to czasu np. na naukę programowania bedzie mniej, bo docelowo liceum Cie przygotowuje pod mature, ale też możesz wybrać maturę z informatyki niemniej jednak- są to szkoły OGÓLNO-KSZTAŁCĄCE, stąd jak wspomniałem innych rzeczy będzie więcej

Nie wypowiem sie co do Technikum, nigdy nie bylem, a dawniej uważało się że zawodówka to tragedia, a technikum to mniejsza tragedia, teraz uważam zdecydowanie tak nie jest i to błędne stare "wnioskowanie".

Niemniej jednak programowanie to nauka we własnym zakresie, to nie robienie kursów a po prostu ciągła nauka we własnym zakresie, kurs moze byc dobrym startem, ale niczym wiecej
komentarz 20 lutego 2022 przez Bartusio445 Początkujący (290 p.)