• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

SQL ekonomia/it in business/ nauka pomoc

Object Storage Arubacloud
0 głosów
308 wizyt
pytanie zadane 3 lutego 2022 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez antonioobanderanos1x Nowicjusz (120 p.)
edycja 3 lutego 2022 przez antonioobanderanos1x
Cześć, jestem studentem IV roku Ekonomii na UEW, na tym kierunku na tym uniwersytecie mamy przedmioty związane z takim IT w biznesie. Oczywiście ekonomia nauka społeczna, ale używa metod matematycznych do opisu zjawisk, więc przez 4 lata ekonomii przedmioty takie jak analiza matematyczna, metody ilościowe, statystyka, ekonometria, matematyka ekonomiczna, matematyka finansowa, teoria gier mnie nie omineły, zreszta studiując ekonomię matematyka jest na kazdym przedmiocie zwłaszcza finansowych ( zarzadzanie portfelowa, analiza portfelowa, analiza instrumentów finansowych itp) więc matma a nawet fizyka ( teoria użytecznosci - modele magnetykow na gieldzie, teoria ryzyka i podejmowanie decyzji, dynamika pochodnych instrumentow finansowych, analizy portfelowe itp)  Przedmioty takie jak Data Science, jakiś wstęp do algortymów uczenia maszynowego, business intelligence i tak dalej miałem na studiach, zresztą po skończeniu tego mgr chciałbym pójść na IT in Business na ten sam uniwersytet na spec big data w biznesie. Aktualnie pracuje w korporacji we Wrocławiu w dziale analiz natomiast nie mam żadnego większego pojęcia o SQL tylko jakieś podstawy z select,order by itp. a tak się jakoś złożyło, że sobie wpisałem PostgreSQL do CV i idę na rozmowę o prace na stanowisko młodszego analityka danych i oczekują tylko excela i SQL, ale co najważniejsze praca jest 3 dni w tyg od 7 do 15 a nie 4/5 dni w tygodniu po 8 godzin w tym 100% pewne  overtime, a zależy mi teraz na czasie.