Siema,
Zacząlem tworzyć memory game. Po klkniciue w diva, ktory znajduje sie na planszy, chce by dodawalo do niego dziecko 'img' z tablicy i jest ok, dodaje tak jak chcialem. Teraz chcialbym w if napisac warunek ze jezeli np ten div ma juz zdjecie, czyli ma juz klase 'has-img' nie mozesz do niego dodac dziecka. Jest możliwe cos takiego ??? . Poprostu chce, aby img juz bylo i nie mogelo sie dodac kolejny raz . Szukam dłuższą chwile, ale nie moge tego znalesc. Bede wdzieczny za pomoc i jesli ktoś mógłby luknąc na kod i powiedziec mi czy idzie to w dobrym kierunku :) Pozdrawiam :)
<div data-aos-delay="800" data-aos="fade-right" class="moves-scores">
<!-- liczba punktów -->
<p>score</p>
<div class="score"></div>
<!-- liczba ruchów -->
<p>moves</p>
<div class="moves"></div>
</div>
<div data-aos-delay="500" data-aos="fade-down" class="parent">
<h1>Memory game</h1>
<div class="board">
<div></div>
<div></div>
<div></div>
<div></div>
<div></div>
<div></div>
<div></div>
<div></div>
<div></div>
<div></div>
<div></div>
<div></div>
<div></div>
<div></div>
<div></div>
<div></div>
</div>
</div>
<div data-aos-delay="800" data-aos="fade-left" class="timer-buttons">
<button class="start">start</button>
<button class="pause">pause</button>
<button class="restart">restart</button>
<div class="timer"><p>00 : 00</p></div>
</div>
const board = document.querySelector('.board')
const images = [...document.querySelectorAll('.board > div')];
// Tablica z której bede pobierać zdjęcia.
let imagesArray = [
'images/chesse.png',
'images/cola.png',
'images/cupcake.png',
'images/fries.png',
'images/hamburger.png',
'images/icecream.png',
'images/pancake.png',
'images/pizza.png',
'images/chesse.png',
'images/cola.png',
'images/cupcake.png',
'images/fries.png',
'images/hamburger.png',
'images/icecream.png',
'images/pancake.png',
'images/pizza.png'];
function drawImages() {
images.forEach(image => {
image.addEventListener('click', () => {
let randomImg = imagesArray.splice(Math.floor(Math.random() * imagesArray.length),1)[0];
const img = document.createElement('img');
img.src = randomImg;
image.appendChild(img);
image.classList.add('has-img');
})
})
}
drawImages();