• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Przyłącz się do projektu! [za damo]

Object Storage Arubacloud
+1 głos
474 wizyt
pytanie zadane 27 stycznia 2022 w HTML i CSS przez nojszewski Początkujący (290 p.)

No więc tak:

Powstał nawet ładny panel logowania, który łączy się z bazą danych, zrobiłem strukturę katalogów, podpiąłem CDNa oraz kupiłem domenę. Jeśli ktoś jest zainteresowany postępem prac - zapraszam na githuba - rano wstawię stworzony do tej pory kod. Jeśli natomiast chcesz się przyłączyć i wspôlnie tworzyć ten projekt (charytatywnie ;) to napisz na maila contact@nojszewski.net. A oto skrócony opis całego projektu (dłuższy będzie na stronie projektu, ale ona będzie dopiero jak sam system będzie w końcowej fazie tworzenia): 

 

Jestem uczeniem jednej z SP w Węgrowie (małe miasto niedaleko Warszawy). Jest tu wykorzystywany e-dziennik VULCAN UONET+, który nie jest już najnowszy i momentami przypomina windowsa XP (wygląd i wydajność). Dodatkowo szkoła płaci za niego ponad 2000 PLN / rok szkolny więc trochę dużo jak za 10 miesięcy. Postanowiłem, że to zmienię i stworzę nowy, dużo bardziej wydajny i ładniejszy e-dziennik nie tylko dla mojej szkoły lecz dla każdej która go potrzebuje. 

Sam nie dam sobie jednak ze wszystkim rady więc jeżeli:

-umiesz w htmla, cssa, php, mysqla i (opcjonalnie js),

-chcesz za darmo pomagać innym (potem Ci się to zwróci + satysfakcja ze wspólnej nauki nowych rzeczy) to zapraszam do kontaktu.

Pozdrawiam,

Wojciech Nojszewski

www.nojszewski.net

komentarz 27 stycznia 2022 przez Wiciorny Ekspert (269,810 p.)

Postanowiłem, że to zmienię i stworzę nowy, dużo bardziej wydajny i ładniejszy e-dziennik nie tylko dla mojej szkoły lecz dla każdej która go potrzebuje. 

Sam nie dam sobie jednak ze wszystkim rady więc jeżeli: