witam,
Mam problem z zaprogramowaniem warunku w klasie. Android/Kotlin
Jest to zwykła klasa GameMenager, która obsługuje grę. Chcę w niej zastosować warunek dzięki, któremu będzie w niej można było wywołać klasę object, zawierającą słowa do gry. Warunek ma sprwdzać, która z klas Activity jest wybrana(przejście do klasy Activity odbywa się za pomocą przycisków (Kraje, Owoce)) i wtedy odnieść się do odpowiedniej klasy object SlowaOwoce lub SlowaKraje
class GameManager {
private var lettersUsed: String = ""
private lateinit var underscoreWord: String
private lateinit var wordToGuess: String
private val maxTries = 7
private var currentTries = 0
private var drawable: Int = R.drawable.game0
fun startNewGame(): GameState {
var cGame = 0
lettersUsed = ""
currentTries = 0
drawable = R.drawable.game7
if(cGame == GameKrajeActivity()) // tutaj warunek który ma sprawdzać która klasaActivity jest wybrana
{
val randomIndex = Random.nextInt(0, SlowaKraje.words.size)
wordToGuess = SlowaKraje.words[randomIndex]
}
generateUnderscores(wordToGuess)
return getGameState()
}
Klasa MainActivity
class MainActivity : AppCompatActivity() {
override fun onCreate(savedInstanceState: Bundle?) {
super.onCreate(savedInstanceState)
setContentView(R.layout.activity_main)
val countryButton: Button = findViewById(R.id.countryButton)
val fruitButton: Button = findViewById(R.id.fruitButton)
countryButton.setOnClickListener {
val intent = Intent(this, GameCountryActivity::class.java)
startActivity(intent)
}
fruitButton.setOnClickListener {
val fruitB = Intent(this,GameFruitActivity::class.java)
startActivity(fruitB)
}
}
}