• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Przetwarzanie danych NUMPY

0 głosów
248 wizyt
pytanie zadane 19 grudnia 2021 w Python przez Adam Skonieczny Nowicjusz (120 p.)
edycja 19 grudnia 2021 przez Adam Skonieczny

Dzień dobry,

Moim zadaniem jest aby dojść od:

do:

Czyli obliczyć średnie dla wartości w rzędach przy "ECTS", "Courses count" i "Weighted avarage",  a następnie wstawić je w miejsca "nan", używając JEDYNIE NUMPY. Jedyny pomysł jaki miałem to:

Udało mi się obliczyć średnie i zastąpić nimi "nan". Nie mam jednak żadnego pomysłu jak zaimplementować to do oryginalnej tabeli (słownika). Jestem całkowicie zielony w temacie. Bardzo proszę o pomoc i wszelkie wskazówki. Jak wstawić przeliczone wiersze do oryginału, czy w ogóle taka metoda/tok rozumowania jest prawidłowy? Może istanieje inny sposób. Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi.

link do źródła (Zadanie nr 5):

https://colab.research.google.com/drive/1p7DE1cc8Zb3964nprMXorw_U83eE0G7y?usp=sharing

1
komentarz 19 grudnia 2021 przez Benek Szeryf (93,910 p.)
Wklej kod w odpowiedni bloczek. Nikomu się nie chce przepisywać kodu ze screenów...
komentarz 19 grudnia 2021 przez Adam Skonieczny Nowicjusz (120 p.)
Dodałem link do pliku z zadaniem (zadanie nr 5).

Zaloguj lub zarejestruj się, aby odpowiedzieć na to pytanie.

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 467 wizyt
pytanie zadane 23 maja 2019 w Python przez Szahid Pasjonat (20,970 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 809 wizyt
pytanie zadane 30 grudnia 2018 w Python przez XSPACE Użytkownik (690 p.)
0 głosów
0 odpowiedzi 872 wizyt
pytanie zadane 25 maja 2018 w Python przez ForeverFriendzone Dyskutant (7,520 p.)

93,742 zapytań

142,678 odpowiedzi

323,297 komentarzy

63,328 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.