• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Blazor WebAssembly vs Server

Object Storage Arubacloud
0 głosów
246 wizyt
pytanie zadane 5 grudnia 2021 w C# przez ShockWave Bywalec (2,350 p.)
Hej, mam pytanie odnośnie blazora a mianowicie różnicy pomiędzy webassembly a server. Czytałem i z tego co zrozumiałem to server komunikuje się z backendem za pomocą SingalR a webassembly robi wszystko po stronie użytkownika. I mam też pytanie odnośnie tego czy któraś z opcji ma wpływ na tworzony projekt? Aplikacje większe robimy w tym a nie w tym itp.

I ostatnie pytanie czemu w webassembly nie ma pliku startup.cs

Z góry dziękuję za pomoc :)

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 5 grudnia 2021 przez reaktywny Nałogowiec (40,970 p.)
Nie znam się na tym, ale czytałem, że w wersji WASM, kod Blazor jest w praktyce dostępny dla każdego, więc jeśli masz jakieś ciekawe, innowacyjne rozwiązania którym nie chcesz się dzielić ze światem to lepiej wybrać wariant serwerowy. Druga sprawa, WASM rozwiązanie dłużej się ściąga i więcej pobiera danych (choć może nie zawsze może to być regułą), ale też tylko za pierwszym ściągnięciem. Z kolei wersja serwerowa ma lepszy "start", ale później utrzymuje połączenie i w dłuższej perspektywie czasu bardziej obciąża serwer (liczba żądań, sumaryczny transfer).

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 396 wizyt
0 głosów
1 odpowiedź 276 wizyt
+2 głosów
1 odpowiedź 230 wizyt
pytanie zadane 19 lutego 2022 w C# przez k4m3k Początkujący (360 p.)

92,551 zapytań

141,393 odpowiedzi

319,523 komentarzy

61,936 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka