• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Wybór pomiędzy szkołą a pracą

Object Storage Arubacloud
+1 głos
263 wizyt
pytanie zadane 1 grudnia 2021 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez chmieluziomal Początkujący (450 p.)

Cześć wszystkim!

Znajduję się w wielkiej rozterce, ponieważ muszę podjąć decyzję, która będzie decydowała o mojej dalszej przyszłości.

Jestem uczniem 3 klasy w jednym z lepszych techników w Szczecinie na profilu technik informatyk. Od prawie 2 lat pracuję jako Front-End Developer w małej firmie zajmującej się tworzeniem materiałów marketingowych dla deweloperów.

Roboty zaczyna być coraz więcej, klientów coraz więcej oraz pieniądze są coraz większe. Przez to musiałem zaniedbać szkołę, a efektem jest zagrożenie z matematyki (rozszerzenie) i wiszenie na włosku z j. polskiego. Najgorsze jest to, że przez ciągły wzrost obowiązków dochodzę do momentu, w którym nie będę już w stanie dalej pogodzić pracy i nauki w szkole. Mając lekcje od 7 do 15, brakuje mi najzwyczajniej w świecie czasu, aby obsłużyć taką ilość klientów i zleceń. 

Wpadłem na pomysł, aby przenieść się do liceum dla dorosłych. Dzięki temu będę mógł skupić się na swojej pracy, szkołę będę miał tylko 4 dni w miesiącu i zdobędę wykształcenie średnie oraz świadectwo maturalne. Niestety, ale w ten sposób stracę zawód. 

Pytanie brzmi - czy rzeczywiście ten papier jest mi tak potrzebny, gdybym w przyszłości chciał zmienić swoje miejsce pracy? Czy nie wystarczy mi doświadczenie i umiejętności, które już posiadam?