• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Pierwsza praca w IT dla studenta (może być nawet darmowy staż)

Object Storage Arubacloud
0 głosów
654 wizyt
pytanie zadane 26 listopada 2021 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez roberto23 Początkujący (270 p.)
Witam. Jestem studentem drugiego roku informatyki i szukam pracy gdzie będę mógł odbyć obowiązkowe praktyki 40 godzin. Mam problem z ich znalezieniem, bo wszędzie wymagają konkretnego skillsetu. Nie mam również doświadczenia, pracowałem w całkowicie innych branżach - praca głównie fizyczna. Chciałbym iść w kierunku web devu. Coś tam trochę pisałem w php, html, css. Gdzie powinienem próbować? Interesują mnie oferty z podkarpackiego lub zdalne. Doradźcie coś, bo już wyrywam włosy z głowy.
komentarz 26 listopada 2021 przez Michał Kazula Pasjonat (19,540 p.)
Kiedy masz mieć ten staż?
komentarz 26 listopada 2021 przez Wiciorny Ekspert (269,710 p.)

@roberto23, musisz wysyłać cv po firmach zawsze był ten problem, ludzie 1-2 lata powtarzać musieli studia czasami bo nie mogli praktyk znaleźć i to juz ja pamietam 2-3 lata temu, a co dopiero teraz na rynku. 
niestsety w it studia nie funduja praktyk/stazu wiec musisz to robic sam wiec wysylaj cv i próbuj tu nikt Ci nie pomoże 

1
komentarz 26 listopada 2021 przez manjaro Nałogowiec (37,390 p.)
Ja przez niezaliczone praktyki w terminie miałem warunek i straciłem roczne  stypendium rektora za wysoką średnią.

Poza tym to nie było 40 godzin ale 550. Współczuję szukania bo to jest dramat, szczególnie w okresie pandemicznym.
komentarz 26 listopada 2021 przez Wiciorny Ekspert (269,710 p.)
dodałbym problem kryzysu również, bo zatrudnienie kogoś to koszta szczególnie, że stażysta się im nie zwróci
komentarz 26 listopada 2021 przez JakSky Stary wyjadacz (14,770 p.)