A więc robię grę ala wisielca i wszystko było dobrze, dopóki nie dodałem w switchu "case 2:". Gra nie ejst jeszcze skończona, ale chciałbym pozbyć się tego błędu od razu. Tu jest skrypt:
#include <iostream>
#include <stdlib.h>
#include <cstdlib>
#include <time.h>
#include <windows.h>
#include <conio.h>
#include <string>
#include <fstream>
#include <algorithm>
using namespace std;
string slowo="pterodaktyl";
string kreski;
string kreska="_";
int zycia=6;
char wybor;
string strzal;
string strzalwyrazu;
int main()
{
int dlugosc = slowo.size();
for(int i=1; i<=dlugosc; i++)
{
kreski=kreski+kreska;
}
while(slowo!=kreski)
{
cout << "------MENU------" << endl;
cout << "1. Zgadnij lietre" << endl;
cout << "2. Zgadnij slowo" << endl;
cout << "----------------" << endl;
wybor=getch();
switch(wybor)
{
case '1':
cout << "Wybierz swoj strzal: ";
cin >> strzal;
cout << endl;
size_t pozycja=slowo.find(strzal);
cout << endl;
if(pozycja!=string::npos)
{
kreski.replace(pozycja,1,strzal);
cout << kreski;
cout << endl << endl;
}
else
{
cout << "Nie trafiles! Tracisz jedno zycie" << endl;
zycia--;
}
break;
case '2':
cin >> strzalwyrazu;
if(strzalwyrazu==slowo)
kreski.replace(0,dlugosc,strzalwyrazu);
break;
cout << "Pozostalych zyc: " << zycia << endl << endl;
}
}
return 0;
}