• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Dalsza nauka C#

Object Storage Arubacloud
+1 głos
282 wizyt
pytanie zadane 30 października 2021 w C# przez GallAnonim17 Nowicjusz (200 p.)
Witam jak w temacie, chiałbym się zapytać jak dalej zwiększac swoje umiejętności w C#. Znam podstawy C# (zmienne, tablice, klasy, pętle itd.), umiem również rozwiązać łatwe pytania ze SPOJ'A czy z CodeForces.

Ostatnio znalazłem taką książkę na Helionie "https://helion.pl/ksiazki/c-8-0-w-pigulce-joseph-albahari-eric-johannsen,c8wpig.htm#format/d".
Jak myślicie warto jest ją kupić? Zaznaczam, że lubię się uczyć z książek. Materiały w internecie wolałbym stosować jako wiedzę uzupełniającą.

 

Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi.

2 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 6 listopada 2021 przez assassin Gaduła (3,260 p.)
Nie jestem fanem uczenia się programowania z książek. Koniec końców i tak musisz pisać kod, żeby nauczyć się używania konstrukcji i tak dalej. Ja osobiście uczyłem się C# z kursów na udemy. A później spędziłem mnóstwo czasu nad własnym projektem. Im więcej będziesz pisać, tym lepiej. I jeszcze byłoby spoko, gdyby ktoś mógł sprawdzić Twój kod i dać ewentualne komentarze. Taki code review. To naprawdę dużo daje.
komentarz 7 listopada 2021 przez GallAnonim17 Nowicjusz (200 p.)
Zgadzam się z panem. Chodzi mi o to, że najpierw chcę się nauczyć z książki (jako wiedza teoretyczna) jakiegoś elementu (typu zmienna czy lista), a później napisać jakiś program oparty na tym, żeby w praktyce to przetestować i utrwalić sobie dobrze.
komentarz 7 listopada 2021 przez assassin Gaduła (3,260 p.)
Książki nie znam. Ale mogę polecić kurs na udemy:

https://www.udemy.com/course/kurs-c-sharp-od-podstaw/
+1 głos
odpowiedź 31 października 2021 przez ViniVici Początkujący (300 p.)
komentarz 4 listopada 2021 przez Siemił Mądrala (7,380 p.)