W zasadzie wszystko jest nie tak:
1) (drobne uwagi)
X = ((randint(1,10)))
Duży problem to nie jest, ale te zewnętrzne nawiasy są zbędne.
BTW, nie rozumiem, skąd to się bierze. Mam zajęcia z Pythona z początkującymi i oni też mają tendencję do wstawiania wszystkiego w nawiasy.
BTW2: nazwy zmiennych lepiej zapisywać małymi literami. Duże kojarzą się ze stałymi.
2)
X = ((randint(1,10)))
for X in range(1):
print((randint(1,10)))
Najpierw przypisujesz do X jakąś losową liczbę. A chwilę potem używasz tej zmiennej w pętli. (Swoją drogą pętla wykona się tylko jeden raz - po co taka pętla?)
Nie wiem, co chcesz tu osiągnąć, ale ta pętla wypisze jedną losową wartość.
Natomiast zmienna X zostanie "nadpisana" w pętli i po jej poprzedniej (losowej) wartości nie zostanie nawet ślad.
3)
Y = input('Wprowadź liczbę')
Jeśli używasz Pythona 2, to rzeczywiście w Y będzie jakaś liczba.
Jeśli natomiast używasz Pythona 3, to w Y znajdzie się napis. To inny typ danych.
Gdybyś chciał liczbę, to trzeba to przekonwertować na int lub float.
4)
if randint == Y:
To kompletnie nie ma sensu.
randint to nazwa funkcji. Jak funkcja (bo do niej się odwołujesz) ma być równa wartości pobranej z klawiatury?
Nie jestem pewien, co tu masz na myśli. Może coś takiego:
if randint(1,10) == Y: