• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Programowanie po studiach

Object Storage Arubacloud
0 głosów
624 wizyt
pytanie zadane 23 października 2021 w Inne języki przez Marcin93 Nowicjusz (200 p.)
Witam, jestem uczniem klasy maturalnej, pewien czas temu interesowałem się programowaniem, opanowałem podstawy c++ i Javy, oraz programowanie obiektowe w c++. Przez około 3 lata nic nie ruszałem tego tematu, po maturze chciałbym iść na studia na Automatykę i Robotykę, chciałbym zapytać jak po tych studiach wygląda praca programisty, z tego co czytałem na tym kierunku są pewne lekcji w tej dziedzinie, jakie są Wasze opinie na temat, może ktoś miał podobną sytuację?
2
komentarz 23 października 2021 przez Ehlert Ekspert (212,670 p.)

jak po tych studiach wygląda praca programisty

Skąd założenie, że po studiach jest praca?

1
komentarz 23 października 2021 przez Wiciorny Ekspert (269,810 p.)
po studiach wygląda jak po maturze, masz kolejny papier-> nic nie warty, bo liczy się doświadczenie więc w kwestii zdobycia pracy jesteś na tym samym poziomie, jeśli nic Cię studia nie nauczyły.
Na pewno nie jest tak, że masz papier i przez studia dostaniesz prace. Bo w tej branży ten papier nie jest istotny.
komentarz 23 października 2021 przez Snejki Stary wyjadacz (14,520 p.)
powiedziałbym, że papier ze studiów przydaje się tylko wtedy, gdy szukasz swojej pierwszej pracy. Niektóre firmy szukając osoby na stanowisko juniora nie biorą pod uwagę kandydatów bez studiów (czy to ukońcoznych, czy też będących w trakcie) ze względu na dośc sporą ilośc chętnych na to stanowisko. W późniejszych etapach kariery papier ten praktycznie nic nie znaczy
1
komentarz 23 października 2021 przez Wiciorny Ekspert (269,810 p.)

nie biorą pod uwagę kandydatów bez studiów (czy to ukońcoznych, czy też będących w trakcie) ze względu na dośc sporą ilośc chętnych na to stanowisko.