• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

kali linux brak wifi

Object Storage Arubacloud
0 głosów
458 wizyt
pytanie zadane 14 października 2021 w Systemy operacyjne, programy przez koleś34 Gaduła (3,270 p.)

pamiętam że jakiś etap w instalcji systemu musiałem pominąć i teraz nie mam wifi wogóle próbowałem instalować jakieś sterowniki, compat wirales itp z poradników ale nic nie działa. znalazłem na stronie oficjalny sterownik do tego laptopa co ja mam ale jest tylko na win 7 co zrobić?

komentarz 14 października 2021 przez wizarddos Nałogowiec (25,930 p.)
Masz Zainstalowane firmware? I czy masz jakieś doświadczenie z linuxem?
komentarz 14 października 2021 przez koleś34 Gaduła (3,270 p.)
nie mam doświadczenia z linuxem, próbowałem robić to "https://www.linuxportal.pl/wpisy/instalacja-sterownikow-do-wi-fi-id182915" ale nie działało
komentarz 14 października 2021 przez wizarddos Nałogowiec (25,930 p.)

No to ewidentnie kali linux nie jest dla ciebie. Wybierz sobie na początek jakąś prostszą dystrybucję np. ubuntu, mint, popOs czy zorin a nie od razu pchasz się w kaliego

komentarz 15 października 2021 przez koleś34 Gaduła (3,270 p.)
aha XD
komentarz 15 października 2021 przez wizarddos Nałogowiec (25,930 p.)
Rozwiniesz myśl? "aha XD" tutaj nic nie rozwiewa
komentarz 15 października 2021 przez koleś34 Gaduła (3,270 p.)
nie, poprostu tyle co się już nasłuchałem ludzi mówiących że kali linux nie jest dla mnie bo nie umiem bardzo dobrze linuxa
komentarz 15 października 2021 przez wizarddos Nałogowiec (25,930 p.)
No ponieważ taka jest prawda. Nawet sami twórcy odradzają go jako 1 linuxa. Sam też z doświadczenia wiem że kali na pierwszego linuxa to nie najlepszy pomysł
komentarz 15 października 2021 przez koleś34 Gaduła (3,270 p.)
a jednak moim pierwszym linuxem bedzie kali linux