• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Praca inżynierska dobór technologii

Aruba Cloud VPS - 50% taniej przez 3 miesiące!
0 głosów
985 wizyt
pytanie zadane 13 października 2021 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez SzymonSmith Użytkownik (870 p.)
Cześć, w tym semestrze pisze inżynierke, jest już pomysł na aplikację ale brakuje doświadczenia w doborze stacku. Praca w grupie rozdzielona na 3 osoby, serwer, mobilna i webowa. Jedyne co wiemy to to że nie chcemy robić crossplatformowej, więc flutter itd odpadają.

Cześć serwerowa ma być napisana w java spring, ma to być api dla aplikacji mobilnej i weba. Pytanie jest takie jak to w ogóle zgrać. Nie znam się na springu więc nie wiem jak to działa, jak rozwiązać kwestię użytkowników, autoryzacji i autentykacji. Chciałem web zrobić w Laravelu, ale nie wiem jak wygląda integracja apki w laravelu z takim api.

Wszystkie opinie sugestie mile widziane.

Dzięki za pomoc
komentarz 13 października 2021 przez edutomek Dyskutant (8,380 p.)

Jedna uwaga od strony (byłego) promotora wielu prac inżynierskich.

Praca w grupie rozdzielona na 3 osoby, serwer, mobilna i webowa.
(...) Cześć serwerowa ma być napisana w java spring, ma to być api dla aplikacji mobilnej i weba. Pytanie jest takie jak to w ogóle zgrać.

Czy te prace mają być ze sobą wzajemnie powiązane? Tzn. jeden z Was robi to API (serwer), drugi robi klienta mobilnego, a trzeci klienta przeglądarkowego/webowego?

Jeśli tak, to kto wymyślił, że Wasze prace mają być powiązane (wzajemnie zależne)? Wy sami? Promotor?

To kiepski pomysł - wystarczy, że osoba od API cokolwiek zawali, a Wasze projekty będą zagrożone.