Witam, mam instrukcję warunkową:
if(document.querySelector(`.x`).style.boxShadow === '0 0 0 1px red')
która nie chce wskazać true, mimo wcześniejszego ustawienia
document.querySelector(`.x`).style.boxShadow = '0 0 0 1px red';
(zawsze wykonuje się "else") O co tutaj chodzi? Robię tutaj "switch" na przycisk
Całość:
(ten "for" jest w funkcji, która otrzymuje tę zmienną player, po wykonsolowaniu w funkcji "pawn_sum()" zmienne i tak są prawidłowe)
for(let i=1; i<=39; i++)
{
if(document.querySelector(`.player-${player}-owned-cards .owned-card${i}`))
{
document.querySelector(`.player-${player}-owned-cards .owned-card${i} .owned-card-color`).style.boxShadow = '0 0 0 1px red';
document.querySelector(`.player-${player}-owned-cards .owned-card${i} .description`).style.boxShadow = '0 0 0 1px red';
document.querySelector(`.player-${player}-owned-cards .owned-card${i}`).addEventListener('click', () => { pawn_sum(player, i); });
}
}
function pawn_sum(player, card)
{
console.log(player, card);
if(document.querySelector(`.player-${player}-owned-cards .owned-card${card} .owned-card-color`).style.boxShadow === '0 0 0 1px red')
{
document.querySelector(`.player-${player}-owned-cards .owned-card${card} .owned-card-color`).style.boxShadow = '0 0 0 1px lime';
document.querySelector(`.player-${player}-owned-cards .owned-card${card} .description`).style.boxShadow = '0 0 0 1px lime';
console.log('teraz lajm');
}
else
{
document.querySelector(`.player-${player}-owned-cards .owned-card${card} .owned-card-color`).style.boxShadow = '0 0 0 1px red';
document.querySelector(`.player-${player}-owned-cards .owned-card${card} .description`).style.boxShadow = '0 0 0 1px red';
console.log('teraz red');
}
console.log(`plejer ${player} kliknął kartę`);
}