• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Jak ustawić obraz jako tło strony

VPS Starter Arubacloud
+1 głos
382 wizyt
pytanie zadane 17 września 2021 w HTML i CSS przez Jedenastka Początkujący (370 p.)

Witam,

Ćwiczę sobie tworzenie stronek internetowych. Jestem nowicjuszem natomiast nurtuje mnie jedna rzecz... Próbuje dodać obraz jako tło strony w css, i udaje mi się to. Natomiast nie potrafię zrobić tak by obrazek rozciągnął się o strony nie zależnie od wyświetlanej rozdzielczości w przeglądarce. Prościej mam na myśli ustawić obraz na tło ale gdy ktoś złapie za krawędz i powiększy przeglądarkę żeby obraz został scalany z przeglądarką a nie żeby pokazwywał drugi obraz obok pierwszego.

body
{
    width: 1920px 1080px;
    background-size: auto;
    background-image: url(scania.jpg)

    
}

 

3 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 17 września 2021 przez qax Dyskutant (8,060 p.)
wybrane 29 września 2021 przez Jedenastka
 
Najlepsza
body
{
    background-size: cover;
    background-repeat: no-repeat;
    background-image: url(scania.jpg);
}

Może tak?

+1 głos
odpowiedź 17 września 2021 przez cava96 Gaduła (3,940 p.)
+1 głos
odpowiedź 17 września 2021 przez VBService Ekspert (251,210 p.)

nie żeby pokazwywał drugi obraz obok pierwszego.

użyj polecenia cssbackground-repeat .

Podobne pytania

0 głosów
3 odpowiedzi 515 wizyt
pytanie zadane 20 lutego 2020 w HTML i CSS przez UnexoN Nowicjusz (200 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 2,452 wizyt
pytanie zadane 22 lipca 2017 w HTML i CSS przez The Real Slim Stefan Początkujący (450 p.)
+1 głos
2 odpowiedzi 235 wizyt
pytanie zadane 31 grudnia 2020 w HTML i CSS przez KumberTwo Dyskutant (8,270 p.)

92,453 zapytań

141,262 odpowiedzi

319,086 komentarzy

61,854 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡