• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Praktyki gdzie zrobić?

Cloud VPS
0 głosów
5,938 wizyt
pytanie zadane 15 września 2021 w Ogłoszenia, zlecenia przez XKenziX Nowicjusz (120 p.)
Mam pytanie gdzie mogę zrobić praktyki jestem w 3 klasie technikum informatyczne i mam do zrobienia 140h szukałem już wszędzie i pomysły się skończyły może ktoś coś może polecić.

1 odpowiedź

+1 głos
odpowiedź 15 września 2021 przez SzkolnyAdmin Szeryf (90,110 p.)
Szkoła ci nie zapewnia praktyk? Coś dziwnego, chyba że miałeś już praktyki i je przerwałeś (stąd te 140 godzin zamiast wymaganych 160).

Paletę do wyboru masz dużą: sklepy, serwisy, urzędy.
komentarz 15 września 2021 przez Wiciorny Ekspert (281,450 p.)
popieram, na bank nikt nie da praktyk w IT aktualnie na rynku, a też dziwi mnie to, bo to nie studia więc tutaj praktyki zapewnia raczej szkoła.
komentarz 15 września 2021 przez SzkolnyAdmin Szeryf (90,110 p.)
Zapewnia właśnie w sklepach, serwisach, firmach zajmujących się np. montażem monitoringu czy urzędach (tam obsługują automaty do kawy :). Pytający 140 godzin do odrobienia, czyli był już na praktykach, ale ich nie dokończył (program technikum wymaga 160, czyli 20 dni roboczych) i teraz musi postarać się sam.
komentarz 16 września 2021 przez XKenziX Nowicjusz (120 p.)

@SzkolnyAdmin, nic nie przerwałam 

Praktyki mam pierwszy raz i mam do zrobienia 140h w 30dni.

Widzę że osoba po gimnazjum może dlatego to zdziwienie że 140h mam , jestem po podstawówce i mam zrobić 140h w 30dni.
komentarz 16 września 2021 przez SzkolnyAdmin Szeryf (90,110 p.)
A to przepraszam, nie jestem na bieżąco z praktykami. Naprawdę szkoła nic wam nie załatwia?