Chiałem załadować teksturę w SFML, ale wyrzuca mi wyjątek taki jak poniżej. Ścieżka do pliku jest porawna, próbowałem nawet podawać całkowitą ścieżkę do pliku z teksturą ale wyrzucało ten sam wyjątek. Jak to naprawić?
#include <iostream>
#include <SFML/Graphics.hpp>
int main()
{
sf::RenderWindow window(sf::VideoMode(800, 600), "SFML works!", sf::Style::Close);
sf::Texture player_texture;
if (!player_texture.loadFromFile("player.png"))
{
std::cout << "Failed to load player texture" << std::endl;
}
sf::Sprite player;
player.setTexture(player_texture);
while (window.isOpen())
{
sf::Event event;
while (window.pollEvent(event))
{
switch (event.type)
{
case sf::Event::Closed:
window.close();
break;
}
}
window.clear();
window.draw(player);
window.display();
}
}
A tu to co wywala mi konsola:
Failed to load image "p╬player.png↕■
☼↕ý☻ű‼łfű♥ű ♥X☻ dű↕8ĐŘý☻ű☺♥‼♥@łű♥Éfű☺☺☺☺`űHp☻ű↕p☻ű☺☺↕↕p☻ű‼∟űô şĽwb´Pˇ■ ,°ôřxľw$yľwÉfűűřxľw$yľw°dűűřxľw$yľwhcűűÉfűú▀ôwűL°ô♠<ĺw↓Éfű♠<ĺwÇ°ôű↑~ĺwđ¸Ř[îĺw╬ď]äűÓá˙ô\˙ôđgűś°ô.▀ôwŞÔűŞÔű\˙ôđgű░°ô.▀ôwxfű♀&Ćw╚°ô§šôw\˙ôrqĺw[îĺwľď]äű@♦°˙ô÷┴św↑tűŠŇ]äđ{--Ę-ű`˙ô☺☻☻☻ŕëű☺☻♥┤fű]áw╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠╠☺╠╠╠╠╠╠╠╠h╚l|╠╠╠╠╠╠╠╠ł═Ęó╠╠╠╠▲é╣◄☺ ♥X☻x╚l|╠╠╠╠╚CľCHD▬DÇ?Ç?Ç?Ç?Ç?Ç?Ç?Ç?Ç?Ç?╠╠╚CľCHD▬DÇ?Ç?Ç?Ç?Ç?Ç?Ç?Ç?Ç?Ç?╠╠♠☺ ☺╠╠╠╠ôĹ»jđřôo║▀♠äřôsn▀☺hŢűÇĂŘ☺hŢűÇĂŘÓřôăl▀↨Ĺ»j7►▀7►▀đ{ÓÓîřôL■ô└ő▀/ľŃjŔřô]k▀řô°n▀■ô)˙Ěvđ{►˙Ěv\■ô~zöwđ{ľđ]äđ{♀■ôd■ô şĽwŐŠPˇl■ôNzöw )Őľw7►▀đ{
D:\game-dev cpp\my_first_sfml_game\Debug\my_first_sfml_game.exe (proces 3828) zakończono z kodem -1.
Aby automatycznie zamknąć konsolę po zatrzymaniu debugowania, włącz opcję Narzędzia -> Opcje -> Debugowanie -> Automatycznie zamknij konsolę po zatrzymaniu debugowania.
Naciśnij dowolny klawisz, aby zamknąć to okno...