Cześć,
Mam dwa problemy z którymi nie wiem jak sobie poradzić :(
- Co mogę zrobić aby tłumaczyć również w menu nazwy sekcji?
Chodzi mi o tłumaczenie zawartości tej listy var planet = ["Strona główna", "Strona 7", "Strona 6","Strona 5", "Strona 4", "Strona 3", "Strona 2", "Strona 1"]; całość znajduje się na stronie poniżej
https://codepen.io/xjafajx/pen/abJrrew
- W stopce mam takie jakby szybkie odnośniki do tych podstron to jak zrobić żeby po kliknięciu od razu mnie przeniosło na odpowiednia podstronę?
<ul class="list-unstyled">
<li>
<span class="sk-footer-text font-weight-bold">® </span><a class="sk-footer-text font-weight-bold" href="#index" data-translate-id="112">Index</a>
</li>
<li>
<span class="sk-footer-text font-weight-bold">® </span><a class="sk-footer-text font-weight-bold" href="#first" data-translate-id="113">First</a>
</li>
<li>
<span class="sk-footer-text font-weight-bold">® </span><a class="sk-footer-text font-weight-bold" href="#second" data-translate-id="114">Second</a>
</li>
<li>
<span class="sk-footer-text font-weight-bold">® </span><a class="sk-footer-text font-weight-bold" href="#three" data-translate-id="115">Three</a>
</li>
<li>
<span class="sk-footer-text font-weight-bold">® </span><a class="sk-footer-text font-weight-bold" href="#fourth" data-translate-id="116">Fourth</a>
</li>
<li>
<span class="sk-footer-text font-weight-bold">® </span><a class="sk-footer-text font-weight-bold" href="#fifth" data-translate-id="117">Fifth</a>
</li>
<li>
<span class="sk-footer-text font-weight-bold">® </span><a class="sk-footer-text font-weight-bold" href="#sixth" data-translate-id="118">Sixth</a>
</li>
<li>
<span class="sk-footer-text font-weight-bold">® </span><a class="sk-footer-text font-weight-bold" href="#seventh" data-translate-id="119">Seventh</a>
</li>
</ul>
Ten href mi nie działa znaczy się w linku dodaje na końcu etykietę ale nie przenosi mnie do podstrony...
z góry dziękuję za wszelką okazaną pomoc