• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

rejstracja użytkownika na wielu portalach za pomocą mojego

Object Storage Arubacloud
0 głosów
159 wizyt
pytanie zadane 24 lipca 2021 w Programowanie przez Mleko111 Nowicjusz (180 p.)
zmienione kategorie 26 lipca 2021 przez Comandeer
Witam, jestem totalnym laikiem, aczkolwiek mam pytanie co do strony www. :

Istnieje taka możliwość w której powiedzmy swoją stronę którą nazwiemy "xxx" , teraz na tej stronie odbywa się rejstracja użytkowników i tutaj jest moje pytanie, czy istnieje jakis program, skrypt, co kolwiek który umożliwił by rejstracje poprzez moją strone, od razu do przykładowo do 5 innych stron, co było by uwzględnione w regulaminie. Ten użytkownik ze swojej skrzynki pocztowej musiałby dostać link aktywcyjny od każdego dostawcy i musiałby każdy potwierdzić. Brak zwerifikowania nawet jednego email z tych 5 dostawców było by równoznaczne z brakiem możliwość odblokowania konta na tej naszej stronie "xxx"

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 24 lipca 2021 przez SzkolnyAdmin Szeryf (86,360 p.)
Tak, istnieje taka możliwość. Np. przy rejestracji wysyłasz info do systemów rejestracji dostawców i ich systemy dostawców już same wysyłają maile z linkami aktywacyjnymi. Po aktywacji na ich stronach, dostawcy odsyłają ci informacje, które powodują zaznaczenie rejestracji na ich stronach w twojej bazie danych.

Ale IMO system dość uciążliwy dla usera. Z ciekawości: po co ci to i czy można go uprościć?
0 głosów
odpowiedź 24 lipca 2021 przez pvalue Dyskutant (8,720 p.)
jest możliwość logowania prze fb czy google, gdzie możesz mieć 1 login do kilku stron
komentarz 25 lipca 2021 przez spamator12 Nałogowiec (28,230 p.)
z czego nei radze korzystac.

Podobne pytania

+1 głos
1 odpowiedź 2,421 wizyt
0 głosów
2 odpowiedzi 215 wizyt
pytanie zadane 7 kwietnia 2020 w JavaScript przez Samek2222 Początkujący (440 p.)