• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Kurs Data Science

VPS Starter Arubacloud
+2 głosów
475 wizyt
pytanie zadane 22 lipca 2021 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez michalk16 Nowicjusz (140 p.)
cześć,

jestem studentem 3. roku Matematyki teoretycznej na jednym z uniwersytetów w Polsce. Podczas studiów nie mamy za dużo informatyki, mieliśmy jedynie jeden semestr z Pythona i na tym się kończy. W liceum miałem wprowadzenie do c++. Za rok wybieram się na studia magisterskie i chciałbym iść na kierunek informatyczny. Chciałbym przez ten rok "nadrobić" braki oraz chciałbym pracować w Data Science. Co warto sobie przerobić? Jakieś warte uwagi książki? Jaką uczelnię/studia wybralibyście na moim miejscu (Warszawa/Kraków)? Osobiście najbardziej jestem za informatyką na UW. Czy to dobry pomysł? Czy poradzę sobie, jeśli nie będę po studiach informatycznych pierwszego stopnia? Dodam, iż z matematyką nie mam problemów, na studiach mam średnia bliską 5.

Ponadto zastanawiam się nad wykupieniem kursu z analizy danych do 10k, aby od podstaw wprowadził mnie w świat IT. Chciałbym zrealizować kurs przed październikiem przyszłego roku (pójściem na mgr). Czy ktoś ukończył taki kurs? Czy warto? Dużo łatwiej byłoby mi się zmotywować do nauki i uczyć się, gdybym miał wsparcie mentora, projekty, zajęcia etc. Czy jednak to strata czasu i pieniędzy, a ten czas mógłbym lepiej poświęcić ucząc się samemu z książek/poradników na yt?

Pozdrawiam,
MK

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 29 lipca 2021 przez Max Dobrawski Początkujący (340 p.)
Może na początek jakieś kursy Data Science oraz Cloud na Courserze. Wiedzy tam nie brakuje, cena bliska zero, całkowita elastyczność.
0 głosów
odpowiedź 29 lipca 2021 przez J0ker Pasjonat (15,400 p.)