• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Technik teleinformatyk

VMware Cloud PRO - przenieś swoją infrastrukturę IT do chmury
+4 głosów
2,010 wizyt
pytanie zadane 4 kwietnia 2015 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Matt Sochi Obywatel (1,930 p.)
Hello World ! Hello Society !

Jestem w drugiej klasie technikum teleinformatycznym. Przez 4 lata tego technikum wejdę na rynek pracy z trzema kwalifikacjami zawodowymi. I co dalej ?

Interesuję się programowaniem, szczerze mówiac to jestem początkujący ale nie zielony. Do końca technikum chcę potrafić programować. Więc po technikum będę miał certyfikaty i doświadczenie w programowaniu.

Dalej, studia kontynujące zawód teleinformatyka, czy może robotyka i automatyka. Co polecacie?

6 odpowiedzi

+4 głosów
odpowiedź 4 kwietnia 2015 przez Piotr Różański Obywatel (1,010 p.)
wybrane 4 kwietnia 2015 przez Matt Sochi

Najlepsza
Przede wszystkim ucz sie języka sam. Jestem tego samego zdania co twórca tego forum że nauke powinienes zacząc od C++, zreszta powinieneś mieć go w szkole, więc bedzie Ci łatwiej. Co to studiów, to w połaczeniu z C++, bardzo fajny i ciekawy mógłby być kierunek automatyka i robotyka. Te dwie rzeczy się  zazebiają, więc jesli lubisz programować a przy tym fascynują Cie roboty, to ten kierunek to strzał w dziesiątke
+2 głosów
odpowiedź 4 kwietnia 2015 przez Lewan Obywatel (1,850 p.)
Zacząć prace w domu. I godziny pracy i szacunku do tego co sie robi. Ale podchodzić do tego z dystansem. Po woli i dopszodu. Zacznij od c++ przejdz do javy. Potem może C# i D. ( Mowa oczywiście o jezykach). Ale tak naprawde po c++ sam bedziesz wiedział co chcesz dalej robić. Wypracujesz sobie odpowiedni tok myślenia :).

Pozdrawiam
+2 głosów
odpowiedź 4 kwietnia 2015 przez Andrew Obywatel (1,420 p.)