Witam :) Osobiście C++ uczę się około 6-7 miesięcy. Poszedłem do technikum na kierunek programisty i po dość niedługim czasie doszedłem do wniosku, że tematy tam omawiane nie wystarczają mi. W między czasie gdy w szkole zaczynaliśmy jakieś podstawy C++, MySQL, HTML i CSS. Zacząłem interesować się Javą jednak mój zapał szybko zanikł gdyż jest ona napisana praktycznie całkowicie obiektowo, a dla kogoś kto nigdy nie miał styczności z podejściem obiektowym szybko się zraziłem do tego języka. Zacząłem systematycznie uczyć się c++, bo wydawał mi się dość fajny i jego składnia jest stosunkowo prosta... Zacząłem uczyć się z poradników Pana Mirosława Zelenta, bo były bardzo przyjemnie prowadzone. Teraz znam podstawy podejścia obiektowego (co prawda nie wykonałem żadnego dużego projektu, ale jestem w stanie je stosować) i nie wiem za co się zabrać. Chciałbym robić gry w Unreal Engine, nawet kupiłem sobie kurs i jestem w połowie jego realizacji, ale mam wrażenie, że wiem za mało. Czytałem o tym, że programista powinien znać bibliotekę STL itp. Szukałem nawet coś na jej temat, ale nic nie znalazłem... Jeśli miałby ktoś różne źródła po kolei za co się zabrać (nie musi dotyczyć STL'a tylko raczej spis co i jak trzeba umieć) , to był bym ogromnie wdzięczny. Wiem, że sporo napisałem tutaj od rzeczy i opisałem całą swoją "karierę" w paru zdaniach i oraz to że o sporo proszę, ale piszę tu z aktu desperacji ;D. Po za tym, zadania od Pana Mirosława Zelenta (chodzi mi o platformę SPOJ) być może nie tylko ja, nie czerpię przyjemności z rozwiązywania zadań, bo wydają mi się bez celowe i hmm za krótkie? .