• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Gra tekstowa w przeglądarce - jak to ugryźć?

Cloud VPS
+1 głos
324 wizyt
pytanie zadane 3 lipca 2021 w JavaScript przez Markko Nowicjusz (130 p.)
Chciałbym stworzyć coś w rodzaju gry tekstowej a bardziej zagadkowej opierającej się na wpisywaniu odpowiedzi do wyświetlanych zagadek tekstowych. Jednak chciałbym aby gra nie byla tak łatwa do oszukania chociażby przez proste zmiany parametrów lub wyświetlenie źródeł strony, ze względu na to ze w późniejszym czasie chciałbym dodać jakis prosty system logowania i pomariu czasu aby móc ostatecznie wyciągnąć tabele wyników.

Nie za bardzo wiem jak sie za to za brać i czego użyć żeby to miało sens. Początkowo myslalem aby wykonać to jak zwykły formularz i przesyłać wprowadzona odpowiedz do php ktory porównałby ją z odpowiedziami statecznie wprowadzonymi lub pobieranymi z bazy danych. Js po otrzymaniu informacji zwrotnej wyświetlałby kolejna zagadkę. Mam jednak wrażenie ze nie jest to zbyt optymalny sposób. Mógłby ktoś polecić jakieś biblioteki lub źródła, ktore ułatwiłyby stworzenie czegoś takiego, a może ktoś juz tworzył cos podobnego i chciałby się wypowiedzieć jak do tego podszedł.

Mialem okazję juz tworzyć proste aplikacje w springu z użyciem bazy danych jednak wszystko opierało sie na banalnie prostym ui i kilku operacjach na bazie. Użycie springa kończyło sie na intelliJ'u wiec nie mam pojęcia nawet jak uruchomić taka aplikacje na stronie. Wydaje mi się jednak ze pomysł z js+php jest latwiejszy w wykonaniu.
komentarz 3 lipca 2021 przez JakSky Stary wyjadacz (14,770 p.)

pomariu czasu aby móc ostatecznie wyciągnąć tabele wyników.

Najlepiej będzie użyć połączenia websocket. Jedyne rozsądne rozwiązanie, które będzie trudne do oszukiwania. 

komentarz 4 lipca 2021 przez VBService Ekspert (256,600 p.)
edycja 4 lipca 2021 przez VBService
komentarz 4 lipca 2021 przez VBService Ekspert (256,600 p.)

Nie wiem czy do końca w temacie, ale może Ciebie zaciekawi, zainspiruje.  wink

Build text adventure games and interactive fiction

Twine is an open-source tool for telling interactive, nonlinear stories

Zaloguj lub zarejestruj się, aby odpowiedzieć na to pytanie.

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 686 wizyt
pytanie zadane 23 kwietnia 2022 w Python przez TerryLocks Użytkownik (590 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 386 wizyt
pytanie zadane 11 listopada 2019 w C i C++ przez Karol Barczak Początkujący (440 p.)
0 głosów
2 odpowiedzi 689 wizyt
pytanie zadane 28 czerwca 2018 w C# przez Scorpio240 Nowicjusz (120 p.)

93,459 zapytań

142,453 odpowiedzi

322,722 komentarzy

62,837 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj

Kursy INF.02 i INF.03
...