• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Operowanie plikami w VLC za pomocą C++

Object Storage Arubacloud
+1 głos
125 wizyt
pytanie zadane 1 lipca 2021 w C i C++ przez Kceenrag Nowicjusz (160 p.)
Witam, nie znam się za dobrze na programowaniu, umiem podstawy C++, zacząłem się tym bawić nie dawno. Robię program, który włącza wideo w vlc, a następnie po odebraniu bądź nieodebraniu bodźca przesuwa bądź nie wideo do danego czasu. Doszedłem do momentu, w którym otwieram plik wideo przy pomocy polecenia system("vlc --extraintf rc wideo1"); i się zaciąłem. Nie wiem jak wpisać odpowiednie komendy sterujące playerem do programu tak, żeby były prawidłowo odczytane. Większość moich prób kończyła się tym, że program zamiast rozpoznawać komendy, szukał pliku o nazwie tej komendy do odtworzenia, po czym wyświetlał się błąd w playerze. Ma ktoś może pomysł, jak z poziomu kodu wprowadzić komendy wpisywane do wiersza poleceń wyświetlającego się po wpisaniu --extraintf rc?

1 odpowiedź

+1 głos
odpowiedź 1 lipca 2021 przez VBService Ekspert (252,740 p.)
edycja 1 lipca 2021 przez VBService

Spróbuj użyć poleceń zawartych w tym artykule

7 VLC Command Lines You Need to Know

lub

Documentation:Command line, video

1
komentarz 1 lipca 2021 przez Kceenrag Nowicjusz (160 p.)
Dzięki za odpowiedź! Kilka rzeczy zaczerpnąłem z tych artykułów, ale nadal nie jestem w stanie zmieniać ciągu filmu za pomocą programu. Próbowałem komend --start-time i --stop-time, ale po wpisaniu tych komend wideo nie chciało się włączyć, a w konsoli pisało "nie można odnaleźć pliku" albo "The syntax of the command is incorrect." Ten artykuł uświadomił mi sposób, ale szukam dalej jakiejś komendy do sterowania filmem ;)

Podobne pytania

92,550 zapytań

141,393 odpowiedzi

319,522 komentarzy

61,935 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk