• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Sklep z hurtownia

Object Storage Arubacloud
+1 głos
228 wizyt
pytanie zadane 24 czerwca 2021 w Systemy operacyjne, programy przez metek19a Nowicjusz (220 p.)
Dzień dobry,od dłuższego czasu zastanawiam się nad założeniem sklepu internetowego ale mam kilka niejasności.

zainteresowałem się platforma Sky shop,jestem początkujący i mogłem jedynie bazować na opiniach wiec nie wiem czy dobry wybór mam na oku.Chodzi mi głównie o wytłumaczenie kilku rzeczy,jeśli chciałbym założyć sklep to jeśli kupię pakiet miesięczny np aktualnie za 150zl/netto to to jest kwota która wystarczy żeby prowadzić sklep,podłączyć się do Allegro wybrać hurtownie i sprzedawać produkty? Czy w kolejnych krokach funkcjonowania sklepu trzeba płacić za coś więcej?nie zależy mi na wyglądzie strony ponieważ celuje w sprzedaż na Allegro/ebay/ceneo.

drugie pytanie mam bardziej indywidualne,czy cena hurtowa produktów jest tzw „do zniesienia” i da radę wyciągnąć całkiem dobra kwotę tak jak wspomniałem wyżej na podstawowych warunkach?

z góry dzięki!
komentarz 24 czerwca 2021 przez Wiciorny Ekspert (269,790 p.)
No nie, no  samo opodatkowanie od sprzedaży od działalności na allegro to sa już wydatki rzędu 30% kwoty dochodu, plus opłaty- za hurt/detal, tak kolorow to na pewno nie.

1 odpowiedź

+1 głos
odpowiedź 24 czerwca 2021 przez EligorvelAbigor Nowicjusz (240 p.)
Najpierw musisz działać w sferze logistycznej opierając się na wiedzy z zakresu chociażby dropshopingu, łańcuchu dostaw , zaopatrzenia i dystrybucji ,odpowiedniego doboru operatora logistycznego ( dostawcy i nadawcy twoich paczek) to nie łatwy orzech do zgryzienia , ale trzymam kciuki i więrzę ,że spełnisz swój cel. Pamiętaj również by odpowiednio prowadzić rentowność twojego biznesu. Pozdrawiam
komentarz 25 czerwca 2021 przez metek19a Nowicjusz (220 p.)