• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Realizacja sklepu internetowego, jakich języków/frameworków/technologii użyć

Object Storage Arubacloud
+2 głosów
278 wizyt
pytanie zadane 17 czerwca 2021 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Wazzupek01 Nowicjusz (190 p.)
zmienione kategorie 17 czerwca 2021 przez ScriptyChris

Cześć, 

Jestem na 1 roku informatyki i żeby nie nudzić się w wakacje wpadłem na pomysł, żeby stworzyć od zera sklep internetowy. Moje pytanie to jakich języków/frameworków powinieniem się poduczyć, żeby być w stanie zrealizować stronę która: 

  1. Umożliwi przeglądanie, wyszukiwanie i zakup produktów
  2. Będzie automatycznie aktualizować bazę danych po każdym zakupie
  3. Na podstawie bazy danych będzie w stanie aktualizować wyświetlane produkty na stronie
  4. Da możliwość realizacji płatności np. przelew, payU, blik

Chciałbym także zapytać w jaki sposób powinienem zrealizować bazę danych, to znaczy jakiego powinna być typu, oraz jakie dane powinny być w niej zapisywane, to znaczy, czy powinno się zapisywać dane kupujących, czy tylko pojedyncze rekordy z danymi zamówienia, i jakie powinny być to dane żeby sklep mógł pełnoprawnie funkcjonować i miał wystarczająco dużo informacji do księgowości i późniejszych rozliczeń podatków (nie wiem kompletnie jak to działa prawnie). 

Oprócz potrzebnych mi technologii, chciałbym też zapytać w jaki sposób powinienem podejść do zabezpieczeń strony.

Nie chcę przerabiać gotowych template'ów, bo robienie tego od zera wydaje mi się o wiele ciekawsze.

Z góry dziękuję serdecznie za pomoc i wszystkie odpowiedzi

komentarz 17 czerwca 2021 przez Tomek Sochacki Ekspert (227,510 p.)