• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Egzamin zawodowy

VPS Starter Arubacloud
+1 głos
1,018 wizyt
pytanie zadane 17 czerwca 2021 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Tak Nowicjusz (150 p.)
zmienione kategorie 17 czerwca 2021 przez Arkadiusz Waluk
Dzień dobry , mam nietypowe pytanie.

Jestem uczniem 5 letniego technikum ( nowa podstawa programowa) i wiem tyle że do egzaminu zawodowego muszę przystąpić ,ale czy muszę zdać wszystkie kwalifikacje (inf02,inf03)  aby otrzymać wykształcenie średnie?
Mój nauczyciel tak uważa ale dla mnie jest to totalnie bezsens.

2 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 17 czerwca 2021 przez SzkolnyAdmin Szeryf (86,280 p.)

No nie tak, Velta. Jeżeli przez wykształcenie średnie rozumiemy zdanie matury, to nie jest to konieczne do otrzymania świadectwa kwalifikacji zawodowych. Można przystępować do egzaminu zawodowego nawet jak się nie zdało do następnej klasy i nie podchodziło do matury. Matura i egzamin zawodowy to zupełnie dwie różne rzeczy. To stan na dziś, co będzie dalej - nikt tego nie wie.

Cytuję ze strony (egzamin w formule 2019, czyli z interesujących nas w kalifikacjach INF.02, INF.03, INF.04)

- obowiązkowość egzaminu dla uczniów i słuchaczy – nieprzystąpienie do egzaminu skutkuje nieotrzymaniem świadectwa ukończenia danego roku szkolnego lub semestru,

Zatem nauczyciel pytającego nie ma racji - pytający MUSI przystąpić do egzaminu, aby przejść do następnej klasy/ukończyć szkołę, ale wcale nie musi zdać.

PS. Przenieś pytanie do odpowiedniego działu: Egzaminy zawodowe

 

komentarz 20 czerwca 2021 przez Tak Nowicjusz (150 p.)
SzkolnyAdmin wiem że głupie pytanie ale wystraszyłem  kolegę to dotyczy również egzaminów EE08 EE09 ?
komentarz 20 czerwca 2021 przez SzkolnyAdmin Szeryf (86,280 p.)
Nie, obowiązkowy jest dla formuły 2019, czyli dla kwalifikacji trzyliterowych (INF).
0 głosów