• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Golang - Osoby Do Wspólnej Nauki (Jeśli Masz Discord)

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
536 wizyt
pytanie zadane 8 czerwca 2021 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Devercises Nowicjusz (140 p.)
Cześć, jestem początkującym (nastoletnim) programistą w Golang i poszukuję osób do wspólnej nauki. Jeśli ktoś jest na podobnym lub wyższym poziomie z Go, może zrobimy jakieś projekty? Mam za sobą na razie tylko jeden projekcik, ale bardzo mały. Czuję że wiele osób w Polsce nie interesuje się Go, ale mnie ten język kręci na maksa, a czuję się dosyć samotny, więc pytam. Kontakt tylko przez Discord bo tam jestem najczęściej - Wojcraftinho#7234

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 8 czerwca 2021 przez Wiciorny Ekspert (269,120 p.)

 Czuję że wiele osób w Polsce nie interesuje się Go

Interesować- pewnie interesują, ale raczej w tzw. "wolnym czasie" podłubać, podyktowane jest to też tym, że oferty na rynku polskim z wykorzystaniem GO jest bardzo niewiele, więc o ile  jesteś super i dużo umiesz - to możesz być tym jednym z niewielu, ale nie każdy chce od takiej strony atakować rynek, bo to jednak jest ryzyko  

Podobne pytania

0 głosów
0 odpowiedzi 396 wizyt
pytanie zadane 16 września 2019 w Ogłoszenia, zlecenia przez mary.drozd Nowicjusz (140 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 276 wizyt
pytanie zadane 23 marca 2016 w C i C++ przez jegor377 Stary wyjadacz (13,230 p.)
+1 głos
1 odpowiedź 151 wizyt
pytanie zadane 16 grudnia 2019 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez mi-20 Stary wyjadacz (13,190 p.)

92,453 zapytań

141,262 odpowiedzi

319,086 komentarzy

61,854 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka