• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Pasjonat/samouk prosi o pomoc dot.kariery zawodowej

VPS Starter Arubacloud
+2 głosów
593 wizyt
pytanie zadane 1 czerwca 2021 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez eddy122394 Nowicjusz (180 p.)
Cześć, mam na imię Adrian mam prawie 25 lat i rozmyślam nad moją przyszłością zawodowa mianowicie skończyłem technikum na kierunku technik mechatronik i ostatnio pracowałem na stanowisku operatora CNC ponad 2 lata a wcześniej także około 3 lat jako pakowacz w firmie produkcyjnej (to była moja pierwsza praca).

Programowaniem interesuję się blisko 4 lata. Jestem w 100% samoukiem. Zaczynałem od języka Java i kursu programowania autorstwa Tima Buchalki. Poznałem programowanie obiektowe, kolekcje. Ćwiczyłem algorytmy i analityczne myślenie przez rozwiązywanie zadań na witrynach typu SPOJ/Codewars obejrzałem setki tutoriali na YT i przerabiałem kilkanaście kursów na Udemy. Liznąłem także trochę Springa, mavena porobiłem swoje aplikacje typu prosty CRUD z obsługą wyjątków i bazy danych (MySQL) zacząłem używać gita, uczyć się dobrych praktyk SOLID DRY. Później zmieniłem swój "stack" zacząłem uczyć się JS i PHP zauważyłem jak znajomość Javy pomogła mi szybko przenieść się na inny język programowania zwłaszcza obiektowy PHP, który składniowo i koncepcyjnie jest bardzo podobny. Chciałbym rozwijać się dalej w tym kierunku przychodząc po pracy zawsze oglądałem nowe tutoriale na polskich i zagranicznych kanałach i kodziłem równolegle oraz swoje własne mini projekty. Mega mnie to jara. Chciałbym w przyszłości zostać Backend lub Fullstack web developerem. Obecnie nie pracuje zwolniłem się z dotychczasowej pracy przez jedna osobę nie chcę o tym mówić.