• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Czarny ekran i brak odpowiedzi na ładowanie iPhone 7

VPS Starter Arubacloud
+1 głos
435 wizyt
pytanie zadane 25 maja 2021 w Urządzenia mobilne przez olabogapodloga Nowicjusz (130 p.)
Cześć!

Z góry przepraszam jeżeli pytanie jest nieodpowiednio umieszczone w kategorii lub generalnie na forum, ale szukam pomocy dosłownie wszędzie.

Od czterech lat jestem szczęśliwą posiadaczką iPhone 7. Kupiłam go niemalże od razu po premierze i byłam z niego bardzo zadowolona przez długi czas. Dopiero około półtora roku temu zaczęłam zmagać się z problemem z wytrzymałością baterii. Było to jednak dla mnie zrozumiałe, bo w końcu telefon wiernie służył mi przez tak długi czas. Od kilku miesięcy moja bateria była już w bardzo złej kondycji (61% według raportu z ustawień) i myślałam nad wymianą baterii bądź telefonu. Poza tym wszystko działało względnie sprawnie i bez większych zastrzeżeń.

Dziś wydarzyło się jednak coś, co nie do końca rozumiem. Mój telefon miał około 40% baterii, może trochę więcej - nie pamiętam dokładnie. W pewnym momencie po prostu się wyłączył i na czarnym ekranie pojawiła się czerwona ikonka rozładowanej baterii i prośba o podłączenie do źródła zasilania. Podłączyłam więc telefon do ładowarki, której używam na co dzień i nie zadziałało. Spróbowałam więc z kolejną ładowarką i również nie zaczął się ładować. Spróbowałam trzeciej ładowarki - nic. Przy czwartej udało mi się uzyskać chwilowe podłączenie, które "odłączyło się" za kilka sekund, mimo że kabel wciąż pozostawał na swoim miejscu. Na ten moment telefon wciąż wyświetla ten sam znaczek - niezależnie od tego czy jest podłączony do ładowarki, czy nie.

Spróbowałam już wszystkich dostępnych kabli i ładowarek w różnych konfiguracjach (podłączenie do gniazdka ściennego, do przedłużacza, do komputera, do laptopa i do powerbenka), sprawdziłam również czy gniazdo ładowania nie jest zapchane i wyczyściłam je specjalną szczoteczką (niczego nie zauważyłam), zrobiłam hard reset (bez odpowiedzi), a także próbowałam połączyć się z urządzeniem przez iTunes z MacBooka. Zauważyłam jednak, że mój telefon tak jakby zniknął z konta iTunes. To znaczy jest widoczny, ale nie wyświetlają mi się żadne dostępne opcje tak jak wcześniej. Zamierzam udać się z telefonem do serwisu Apple, ale w tym momencie jest to niemożliwe i muszę zaczekać kilka dni. Czy to w ogóle ma sens? Czy jest jeszcze szansa na naprawę telefonu? Zastanawiam się czy taniej nie wyjdzie mi zakup nowego telefonu. Czy ktoś z was spotkał się z czymś takim? Będę wdzięczna za wszystkie odpowiedzi.
komentarz 25 maja 2021 przez adrian17 Ekspert (344,100 p.)

Czy to w ogóle ma sens? Czy jest jeszcze szansa na naprawę telefonu?

...tak?

Zazwyczaj serwis robi wstępną analizę szybko i za darmo lub bardzo tanio, więc jeśli to po prostu problem z baterią to powinni być w stanie to szybko zweryfikować. Jeśli coś bardziej złożonego, to "oficjalne" autoryzowane serwisy Apple'a zazwyczaj nie próbują zbyt mocno i może się bardziej opłacić zajrzeć do niezależnego serwisu.

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 25 maja 2021 przez MsMaciek123 Pasjonat (24,760 p.)
Serwis powinien pomóc. Wydaje mi się, że bateria po prostu padła i będzie do wymiany.

Podobne pytania

0 głosów
0 odpowiedzi 108 wizyt
pytanie zadane 24 sierpnia 2020 w Urządzenia mobilne przez eMe Początkujący (340 p.)
0 głosów
0 odpowiedzi 620 wizyt
0 głosów
0 odpowiedzi 103 wizyt
pytanie zadane 19 sierpnia 2022 w Sprzęt komputerowy przez Cosiek Nowicjusz (120 p.)

92,451 zapytań

141,261 odpowiedzi

319,073 komentarzy

61,853 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Akademia Sekuraka 2024 zapewnia dostęp do minimum 15 szkoleń online z bezpieczeństwa IT oraz dostęp także do materiałów z edycji Sekurak Academy z roku 2023!

Przy zakupie możecie skorzystać z kodu: pasja-akademia - użyjcie go w koszyku, a uzyskacie rabat -30% na bilety w wersji "Standard"! Więcej informacji na temat akademii 2024 znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...