• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed Wybór szkoły

Object Storage Arubacloud
0 głosów
286 wizyt
pytanie zadane 5 maja 2021 w Offtop przez Maciek06 Użytkownik (680 p.)
zamknięte 6 maja 2021 przez Maciek06
Witam,

Jestem uczniem klasy 8 i zbliża się wybór szkoły. Interesuje się programowaniem i ogólnie światem PC i  chciałbym iść w ten kierunek.

W moim regionie mam do wyboru dwie szkoły. Jedną z nich jest "dobrej klasy" liceum ogólnokształcące na profil mat-inf, a drugim "wątpliwej klasy" technikum na kierunek technik informatyk.

I moje pytanie brzmi, gdzie proponujecie mi się udać, jeśli planuje udać się jeszcze na studia?
komentarz zamknięcia: Uzyskanie odpowiedzi
3
komentarz 5 maja 2021 przez JakSky Stary wyjadacz (14,770 p.)
Do liceum na 100%. Technika w

 Polsce to fikcja, brud i nic więcej.
komentarz 6 maja 2021 przez Maciek06 Użytkownik (680 p.)
Dzięki za pomoc.

6 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 5 maja 2021 przez edutomek Dyskutant (8,380 p.)
wybrane 5 maja 2021 przez Maciek06
 
Najlepsza
Jeśli nic się nie zmieniło od "moich czasów", to krótka odpowiedź: do lepszej szkoły.

Dłuższa odpowiedź poniżej.

Studia skończyłem już daaawno temu, byłem po technikum, poszedłem na politechnikę.

Przez pierwszy semestr była widoczna różnica (aczkolwiek też nie jakaś przepaść) w poziomie z matematyki pomiędzy absolwentami liceów (mat-fiz/mat-inf), a nami po technikach. W drugim semestrze licealiści "kwękali" przy podstawach elektrotechniki, a dla nas techników było to znacznie prostsze.

Ale od drugiego roku poziom tych, którzy się utrzymali na studiach, był już taki sam.