• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Częste utraty pakietów internetu, niestabilność.

Object Storage Arubacloud
0 głosów
155 wizyt
pytanie zadane 2 maja 2021 w Sieci komputerowe, internet przez Goochu Nowicjusz (150 p.)

Cześć. Od dawna już mam problem z internetem. Gdy wchodzę na jakąś witrynę internetową (co dziwne nie dotyczy to facebook'a i youtube'a) to dostaje skoki utraty pakietów do około 30-100% przez co wywala internet na około 2 minuty po czym internet wraca i działa znowu normalnie. To samo występuje w grach np. w Minecrafcie, gdy teleportuje się w miejsce gdzie jest 200-300 osób w jednym miejscu to dzieje się dokładnie to samo. Mam internet mobilny z PLAY, router D-LINK DWR 116. Poniżej daje screena z aplikacji NetMonster (jestem w tym zielony, ale raczej powinny się przydać te informacje).
Internet mam po kablu.
Jak narazie myślałem, aby zmienić router (bo może coś się w nim popsuło, albo jest za słaby dla kilku urządzeń w domu) i dokupić do tego antenę (sąsiad z tym samym internetem dokupił antenę na dom i prędkość podskoczyła z 30 do 150Mb/s, więc może to ustabilizowało mi sygnał o ile w tym leży mój problem).
Nie zależy mi nawet na prędkości, lecz żeby ten internet usiedział stabilnie, bo przykładowo prowadzenie streama jest praktycznie niemożliwe.
Wyniki ze screena są z telefonu po wifi z routerem domowym.

 

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 2 maja 2021 przez bronex Początkujący (290 p.)
Na Twoim miejscu zaintalowałbym program jak uBlock, Adblock (polecam uBlock). Na wielu stronach często są skrypty/reklamy które mocno zżerają transfer.

Podaj strony internetowe na których Twoim zdaniem tracisz transfer.

Sprawdzileś czy przypadkiem jakaś aplikacja nie zżera Ci transferu?
 

Aczkolwiek zakładając iż precyzyjnie opisałeś swój problem pkt 1 powinien rozwiązać Twój problem