• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Jak zbindować klawisze, np W i R tak żeby wciskając W komputer widział również R

VPS Starter Arubacloud
+1 głos
236 wizyt
pytanie zadane 20 kwietnia 2021 w HTML i CSS przez Tuptus0190 Nowicjusz (130 p.)
Ma działać w przeglądarce chrome
komentarz 20 kwietnia 2021 przez ScriptyChris Mędrzec (190,190 p.)
Sprecyzuj pytanie - co masz na myśli, że przy wciśnięciu W komputer ma też widzieć R?
komentarz 20 kwietnia 2021 przez VBService Ekspert (251,210 p.)

Czy może, chodzi Tobie, o wykrycie wciśnięcia kombinacji dwóch liter W + R na klawiaturze? 

komentarz 21 kwietnia 2021 przez Tuptus0190 Nowicjusz (130 p.)
O właśnie o to to, jestem laikiem w tej dziedzine i stąd mój nie dokładny opis i niesprecyzownay

Tak jak kolega mówi chodzi o wykrycie kombinacji W+R przez komputer podczas gdy ja będę wciskał tylko samo W
komentarz 21 kwietnia 2021 przez Tuptus0190 Nowicjusz (130 p.)
Tak jak kolega wspomniał chodzi o wykrycie kombinacji W+R przez komputer podczas gdy ja będę wciskał tylko samo W

Myślałem o autohokey ale średnio się znam. I nie potrafię skryptów pisać

1 odpowiedź

+1 głos
odpowiedź 20 kwietnia 2021 przez mb-dir Mądrala (6,710 p.)

Zadałeś bardzo nieprecyzyjne pytanie, ogólnie do "bindowania", a raczej nasłuchiwania na dane zdarzenie w przeglądarce służy mechanizm EventListener, możesz dodać taki nasłuchiwacz na zdaczenie keydown, sprawdzać czy wciśnięty przycisk to ten który cię interesuje i wtedy wykonywać jakąś operacje

komentarz 21 kwietnia 2021 przez Tuptus0190 Nowicjusz (130 p.)

To już wgl czarna magia co piszesz poczytam o tym. Może coś wykmine , chodzi mi jak kolega wyżej wspomniał o wykrycie kombinacji W+R przez komputer podczas gdy ja będę wciskał tylko samo Wsmiley

komentarz 21 kwietnia 2021 przez mb-dir Mądrala (6,710 p.)