napisałem własny skrypt i jak cokolwiek kliknąłem postać wyskakiwała bardzo wysoko w powietrze i myślałem że to coś z skryptem, to przepisałem 1 do 1 z poradnika jakiegoś i u niego na filmie wszystko działało a u mnie znowu jak porusze myszką postać tak samo wyskakuje w powietrze bardzo wysoko, i przy okazji bardzo trzęsie kamerą jak obracam. w czym tu może być problem? na pewno nie jest też postać w żadnym coliderze.
public float mouseSens = 100f;
public Transform player;
float xRot = 0f;
void Start()
{
Cursor.lockState = CursorLockMode.Locked;
}
void Update()
{
float mouseX = Input.GetAxis("Mouse X") * mouseSens * Time.deltaTime;
float mouseY = Input.GetAxis("Mouse Y") * mouseSens * Time.deltaTime;
xRot -= mouseY;
xRot = Mathf.Clamp(xRot, -90f, 90f);
transform.localRotation = Quaternion.Euler(xRot, 0f, 0f);
player.Rotate(Vector3.up * mouseX);
}