1>Debug\GameObject.obj : warning LNK4042: obiekt określono więcej niż raz; dodatkowe wystąpienia zostały zignorowane
To ostrzeżenie jest prawdopodobnie spowodowane tym, że plik GameObject\GameObject.hpp znajduje się w plikach źródłowych a nie w plikach nagłówkowych
1>Game.obj : error LNK2001: nierozpoznany symbol zewnętrzny "private: static class std::vector<class GameObject *,class std::allocator<class GameObject *> > GameObject::_gameObjects" (?_gameObjects@GameObject@@0V?$vector@PAVGameObject@@V?$allocator@PAVGameObject@@@std@@@std@@A)
1>GameObject.obj : error LNK2001: nierozpoznany symbol zewnętrzny "private: static class std::vector<class GameObject *,class std::allocator<class GameObject *> > GameObject::_gameObjects" (?_gameObjects@GameObject@@0V?$vector@PAVGameObject@@V?$allocator@PAVGameObject@@@std@@@std@@A)
Statyczna zmienna GameObjects::_gameObjects jest zadeklarowana ale nie została nigdzie zdefiniowana.
1>Game.obj : error LNK2001: nierozpoznany symbol zewnętrzny "class RenderWindow * window" (?window@@3PAVRenderWindow@@A)
1> Wskazówki dla symboli, które są zdefiniowane i mogą potencjalnie pasować:
1> "class RenderWindow * globals::window" (?window@globals@@3PAVRenderWindow@@A)
Usuń linijkę
extern RenderWindow* window;
z pliku Game.cpp, załaduj w nim nagłówek globals.hpp i zacznij używać w kodzie zmiennej globals::window zamiast window