to jest animacja na wyciąganie i chowanie pendriva. No to mam zrobioną animacje na wyciąganie i chciałem tak zrobić żeby jak kliknięto "f" animacja się puszczała a jak znowu kliknięto "f" puszczała się od tyłu (czyli pendrive się chował). No i mam tam. i jak są te podwójne strzałki to jak działa górna pendrive się wyciąga a jak dolna pendrive się chowa. I jak klikam "f" to najpierw działa ta strzałka taka na samym dole i pendrive się wyciąga, potem idzie do tej podwójnej skierowanej na górę i pendrive się wyciąga znowu, i potem działa ta dolna strzałka i pendrive się chowa. i to wpada w taką pętle że cały czas te podwójne strzałki działają i pendrive sie cały czas wyciąga i chowa. a chce zrobić tak że jak się kliknie "f" pendrive się wyciąga, a jak jest wyciągnięty i się znowu kliknie "f" pendrive się chowa. skrypt :
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
public class flashdrivewyciaganieichowanie : MonoBehaviour
{
public Animator wyciaganie;
public bool wyciagniety = false;
void Start()
{
}
void Update()
{
if(Input.GetKeyDown(KeyCode.F) && wyciagniety == false)
{
wyciaganie.SetInteger("loop", 1);
wyciagniety = true;
}
if(Input.GetKeyDown(KeyCode.F) && wyciagniety == true)
{
wyciaganie.SetInteger("aloop", 1);
wyciagniety = false;
}
}