• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Jak załadować plik obj do THREE.js ?

VPS Starter Arubacloud
+1 głos
816 wizyt
pytanie zadane 1 kwietnia 2021 w JavaScript przez Kubs Mądrala (5,190 p.)
edycja 1 kwietnia 2021 przez Kubs

Witajcie,

mam już trochę kodu (kamera, światło, itp.) i wszystko działa. Gdy chcę wyświetlić obj pojawia się błąd 'Uncaught TypeError: THREE.OBJLoader is not a constructor'

const loader = new THREE.OBJLoader();
loader.load('image.obj');

scene.add(loader);

 

Jak dodać konstruktor by obraz obj pojawił się na ekranie?

 

 

komentarz 1 kwietnia 2021 przez Tomek Sochacki Ekspert (227,510 p.)
Nie znam tej libki, więc w myśl zasady "nie znam się to się wypowiem" :) zapytam - czy na pewno to powinno być wołane na obiekcie THREE? na szybko w dokumentacji widzę nieco inaczej: https://threejs.org/docs/#examples/en/loaders/OBJLoader

Ale jak pisałem nie pracowałem z tą libką, więc to tylko sugestia.
komentarz 1 kwietnia 2021 przez Kubs Mądrala (5,190 p.)

Też tak próbowałem, ale wtedy mam błąd:

Uncaught ReferenceError: OBJLoader is not defined

2 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 1 kwietnia 2021 przez ScriptyChris Mędrzec (190,190 p.)

Czy konstruktor OBJLoader to nie jest aby globalna zmienna? Spróbuj po prostu const loader = new OBJLoader();

https://threejs.org/docs/index.html?q=objloader#examples/en/loaders/OBJLoader

komentarz 6 kwietnia 2021 przez Kubs Mądrala (5,190 p.)

Gdy wyrzucam tą linijkę:

import { OBJLoader } from './jsm/loaders/OBJLoader.js';

to pojawia mi się bryła którą stworzyłem wcześniej i wszystko gra. Ale chodzi przecież o to, żeby załadować własny plik obj. Mam go podłączonego, ale nie działa.

komentarz 6 kwietnia 2021 przez ScriptyChris Mędrzec (190,190 p.)