• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Łączenie front-end z back-end.

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
1,153 wizyt
pytanie zadane 30 marca 2021 w Inne języki przez rszczepanski02 Obywatel (1,180 p.)
Dzień dobry. Jestem programistą front-end. Tworzę, piszę statyczne jak i dynamiczne strony internetowe. Na ten moment znam tylko jeden framework: angular. Chciałbym poszerzyć swoją wiedzę i zrozumieć w jaki sposób działa łączenie back-endu z front-endem. O ile stworzenie api w oparciu o djangorestapi i wysłanie za jego pośrednictwem pliku json + odebranie go później za pośrednictwem angularhttp nie jest mi obce to jednak moją ciekawość wzbudza działanie większych systemów.

Zastanawiałem się przy użyciu jakich technologii i na jakiej zasadzie stworzyć prosty system rejestracji i logowania. Myślałem o node.js i express.js, jednak słyszałem, że nie jest to najlepsze rozwiązanie. Czy ktoś mógłby mi rozjaśnić chodź trochę sytuację związaną z wysyłaniem danych ze strony angulara do bazy danych oraz odbiór tych danych. Wiem, że musi stać coś pomiędzy, jakieś api, jednak nie wiem od czego zacząć :)

Pozdrawiam,

Radosław Szczepański
komentarz 30 marca 2021 przez CubeStorm Pasjonat (15,020 p.)

Myślałem o node.js i express.js, jednak słyszałem, że nie jest to najlepsze rozwiązanie

Dlaczego?
 

komentarz 30 marca 2021 przez rszczepanski02 Obywatel (1,180 p.)
Słyszałem, że nie nadaje się do tworzenia dużych aplikacji / portali.
3
komentarz 30 marca 2021 przez Comandeer Guru (599,730 p.)
To tak trochę źle słyszałeś. Co prawda dowód anegdotyczny to żaden dowód, ale widziałem już kilka sporych backendów działających w Node.js i jak dotąd nic się z nimi złego nie stało.

Ba, Node.js jest wykorzystywany choćby w Ebayu czy Netfliksie. A tu już trudno o większą skalę.
komentarz 30 marca 2021 przez rszczepanski02 Obywatel (1,180 p.)