• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Niestandardowe collidepoints w Pygame

Fiszki IT
Fiszki IT
0 głosów
54 wizyt
pytanie zadane 30 marca w Python przez kacper1445 Gaduła (4,370 p.)
Witam, uczę się biblioteki Pygame i pisząc program nie mogę rozwiązać pewnego problemu. Mianowicie mam obrazek .png na którym jest statek kosmiczny. Chciałbym stworzyć tak collidepointy które będą na brzegach samego statku a nie obrazka. Mam nadzieję że jasno wyraziłem problem, mogłem użyć niepoprawnego słownictwa za co z góry przepraszam i proszę o odpowiedź.
komentarz 30 marca przez reaktywny Nałogowiec (25,440 p.)
Nie znam PyGame, ale robienie dokładnego obrysu statku kosmicznego jest bardziej kosztowne, niż  prostokąta czy wielokąta. Łatwiej/szybciej sprawdzić kolizję w przypadku gdy ustawisz wielokąt składający się z kilku odcinków.

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 30 marca przez niezalogowany

https://www.pygame.org/docs/ref/rect.html

Poszperaj tutaj jest wiele przykładów może akurat ... winkyes

Powodzenia i Pozdrawiam

Podobne pytania

+1 głos
2 odpowiedzi 126 wizyt
pytanie zadane 19 lipca w Python przez Hajpa Początkujący (320 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 62 wizyt
pytanie zadane 6 czerwca w Python przez cba Użytkownik (550 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 125 wizyt
pytanie zadane 30 maja 2020 w Python przez tonn204 Mądrala (6,660 p.)
Porady nie od parady
Wynikowy wygląd pytania, odpowiedzi czy komentarza, różni się od tego zaprezentowanego w edytorze postów. Stosuj więc funkcję Podgląd posta znajdującą się pod edytorem, aby upewnić się, czy na pewno ostateczny rezultat ci odpowiada.Podgląd posta

84,798 zapytań

133,600 odpowiedzi

296,074 komentarzy

56,045 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto dwie polecane książki warte uwagi. Pełną listę znajdziesz tutaj.

...