• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Niestandardowe collidepoints w Pygame

Cloud VPS
0 głosów
195 wizyt
pytanie zadane 30 marca 2021 w Python przez kacper1445 Mądrala (5,050 p.)
Witam, uczę się biblioteki Pygame i pisząc program nie mogę rozwiązać pewnego problemu. Mianowicie mam obrazek .png na którym jest statek kosmiczny. Chciałbym stworzyć tak collidepointy które będą na brzegach samego statku a nie obrazka. Mam nadzieję że jasno wyraziłem problem, mogłem użyć niepoprawnego słownictwa za co z góry przepraszam i proszę o odpowiedź.
komentarz 30 marca 2021 przez reaktywny Nałogowiec (46,230 p.)
Nie znam PyGame, ale robienie dokładnego obrysu statku kosmicznego jest bardziej kosztowne, niż  prostokąta czy wielokąta. Łatwiej/szybciej sprawdzić kolizję w przypadku gdy ustawisz wielokąt składający się z kilku odcinków.

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 30 marca 2021 przez niezalogowany

https://www.pygame.org/docs/ref/rect.html

Poszperaj tutaj jest wiele przykładów może akurat ... winkyes

Powodzenia i Pozdrawiam

Podobne pytania

0 głosów
0 odpowiedzi 143 wizyt
pytanie zadane 4 sierpnia 2023 w Python przez Kubas23 Użytkownik (630 p.)
+1 głos
1 odpowiedź 546 wizyt
pytanie zadane 20 czerwca 2023 w Python przez Bondrusiek Maniak (61,440 p.)
0 głosów
0 odpowiedzi 405 wizyt
pytanie zadane 29 stycznia 2023 w Python przez Kubas23 Użytkownik (630 p.)

93,467 zapytań

142,460 odpowiedzi

322,734 komentarzy

62,847 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj

Kursy INF.02 i INF.03
...