czy da się to co zaznaczyłem na końcu kodu umieścić w jakimś voidzie czy coś? Program polega na tym że gdy klikam 1 to stan napisu się zmienia na inny , tylko jak dam to w if to się nic nie wyświetla ani jak dałem do voida. Jest jakiś sposób by tego kodu tam nie było a był gdzieś indziej?
int main()
{
srand(time(NULL));
setlocale(LC_ALL, "");
//napisy których nie umiem dać do konfiguracji XD
string pp = to_string(p);
Text powerw(pp, raptor);
powerw.setCharacterSize(60);
powerw.setPosition(x + 1080, y - 490);
powerw.setFillColor(Color(0, 0, 0));
Text fuel("Fuel: %", raptor);
fuel.setCharacterSize(60);
fuel.setPosition(x + 900, y - 420);
fuel.setFillColor(Color(0, 0, 0));
string ff = to_string(f);
Text fuelw(ff, raptor);
fuelw.setCharacterSize(60);
fuelw.setPosition(x + 1030, y - 420);
fuelw.setFillColor(Color(0, 0, 0));
konfiguracja();
sf::Event e;
while (W.isOpen())
{
while (W.pollEvent(e))
{
//wyłączanie programu
if (e.type == sf::Event::Closed || sf::Keyboard::isKeyPressed(sf::Keyboard::Escape)) W.close();
// włączanie/wyłączanie raptorów
if (e.type == Event::KeyPressed)
{
if (e.key.code == sf::Keyboard::Num1)
{
if (raptorr1 == 0)
{
raptorr1 = 1;
rapto1="1 Raptor: On";
}
else if (raptorr1 == 1)
{
raptorr1 = 0;
rapto1 = "1 Raptor: Off";
}
}
}
}
//to jest tooooooooooooooooooooo
sf::Text raptor1(rapto1, raptor); //to jest tooooooooooooooooooooo
raptor1.setCharacterSize(60); //to jest tooooooooooooooooooooo
raptor1.setPosition(x + 900, y - 700); //to jest tooooooooooooooooooooo
raptor1.setFillColor(Color(0, 0, 0)); //to jest tooooooooooooooooooooo
//to jest tooooooooooooooooooooo
//rysowanie na ekranie
W.clear(sf::Color(50, 127, 255));
W.draw(raptor1);
W.display();
W.setView(Cam);
cout << rapto1 << "\n";
}
return 0;
}