• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Łączenie kart graficznych

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
385 wizyt
pytanie zadane 19 marca 2021 w Sprzęt komputerowy przez D4W1D000X Nowicjusz (150 p.)

Hej,

mam zamiar zakupić nową płytę główną oraz kartę graficzną. Aktualnie moja karta to GTX 1050 Ti OC 4GB i jako drugą kartę chciałbym kupić RTX 2060. Obie karty są od NVidia, lecz są to różne modele kart. Nie znam się zbytnio na łączeniu kart, a moje pytanie brzmi.. Jak powinienem połączyć te dwie karty jeśli to możliwe, wybrać SLI czy CroosFire ? Zależy mi, aby płyta główna obsługująca to rozwiązanie była budżetowa maks. do 500 zł. Jeśli ktoś mógłby odrazu doradzić jaką płytę powinienem kupić to są wymagania: (RAM: DDR4) (4 sloty na RAM) (CPU: i5-7400) (min. 1 slot na M2).

Z góry dziękuję za pomoc.smiley

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 19 marca 2021 przez reaktywny Nałogowiec (42,140 p.)
wybrane 20 marca 2021 przez D4W1D000X

Najlepsza
Nie połączysz tych (dwóch różnych) kart. Co więcej nawet RTX 2060 nie połączysz z niczym. NVidia z generacji na generację podnosi minimalny model, który otrzymuje możliwość łączenia mostkiem.

Ale nie stoi na przeszkodzie by wykorzystać jednocześnie obie karty w niektórych zastosowaniach. Ja bym 1050 zostawił jako kartę do współpracy z monitorem, a 2060 zaciągnął do obliczeń GPGPU (np. rendering, montaż filmów, AI/ML/DL/NLP, itp.). Jak skończysz "pracę" i będziesz chciał pograć, to przełączysz się na RTX 2060 (nowe monitory mają kilka wejść video, wiec to nie problem).
0 głosów
odpowiedź 31 marca 2021 przez Grzegorz321 Nowicjusz (180 p.)