• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

skąd pobrać starszą działającą wersje messengera

Object Storage Arubacloud
0 głosów
1,235 wizyt
pytanie zadane 17 marca 2021 w Urządzenia mobilne przez Fraza Nowicjusz (140 p.)
Witam

Bardzo proszę o pomoc :( może ktoś ma link albo mailem messengera w wersji starszej z 2019r Wszystko było dobrze do czasu aktualizacji a teraz zniknęły zdjęcia, niektóre osoby a nawet kółeczka ze statusem wiadomości, (wysłana dostarczona itd) nie jakieś dymki tylko to przy nicku  Miałam to na tel LG z androidem, dodam że nie znam się na tym a potrzebuje podczas rozmów z rodziną

Chodzi mi o stary "niebieski" messenger najprostrzy i nie litle, w tym mrugają jakieś kamerki niektorzy mają zieloną inni pulsującą co to takiego ? Przepraszam ale może ktoś mi pomoże, dziękuję

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 17 marca 2021 przez JAKUBW Nałogowiec (33,470 p.)
Pobierz sobie wersję Messenger  237.0.0.11.108

Osobiście z jej korzystam i działa dość dobrze. Ma starą ikonkę oraz podgląd wysłanych zdjęć.

Gdy wpiszesz Messenger  237.0.0.11.108 w google to będziesz miał linki do pobrania
1
komentarz 18 marca 2021 przez Fraza Nowicjusz (140 p.)
przeniesione 18 marca 2021 przez Arkadiusz Waluk
Dziękuję wróciły zdjęcia, ale nie mogę wysłać ani odebrać głosowych wiadomości czy Ty masz tę funkcję ?dla emerytki to wygodniejsze  Może jest inna (starsza wersja gdzie można proszę pomóż) Syn sąsiadów pobrał mi jakąś ale kompletnie nie dało się zalogować.

Mam jeszcze tablet i tel samsung ale zachowawczo zeby nie zepsuć pobieram na tym LG ale chyba nie ma znaczenia bo w poprzedniej wersji  przed aktualizacją było.

W ustawieniach aplikacji  mam odhaczony dostep do mikrofonu i to tyle na czym sie znam

dziękuje Ci bardzo za pomoc
komentarz 20 marca 2021 przez Fraza Nowicjusz (140 p.)